پروژه زمین چمن طبیعی فوتبال رزن آماده بهره برداری است

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgفرماندار شهرستان رزن از آماده بودن پروژه زمین چمن طبیعی فوتبال این شهرستان برای بهره‌برداری خبر داد.
به گزارش "همدان فوتبال"، علی اصغر غفاری آثار در بازدید از هیات کشتی و تجلیل از نونهالان و نوجوانان کشتی گیر این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: زمین چمن طبیعی فوتبال رزن از ۱۵ سال پیش لم یزرع و چاه آب این زمین خشک شده بود و بازسازی این زمین چمن فوتبال طبیعی از مطالبات چندین ساله ورزشکاران رزنی به شمار می‌رفت.
وی گفت: با پیگیری لازم این پروژه با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات نماینده مجلس شورای اسلامی رزن و درگزین و نیز از محل اعتبارات ملی و نیز اعتبارات شهرستان بازسازی شده و هم اکنون شرایط آن برای ورزشکاران فوتبال شهرستان مهیاست.
غفاری آثار از تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی سالن های ورزشی سطح شهرستان تعمیر و تجهیز و عملیات عمرانی انجام گرفته و یا اینکه در حال اجراست.
وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی در سال گذشته و امسال به حوزه ورزش شهرستان اختصاص داده شده است، یادآورشد: سقف پلیت سالن خانه کشتی شهرستان دارای مشکل بود که با پیگیری مجدانه و مستمر نسبت به تعمیر سقف آن خوشبختانه اقدام شد.
غفاری آثار با بیان اینکه بر اساس برآورد انجام شده سیستم گرمایشی سالن جهان پهلوان تختی رزن به اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیون تومان نیاز دارد، گفت: برای رفع مشکل گرماتاب این سالن ۷۵ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی مقرر شد اختصاص دهیم؛ ضمن اینکه ۷۵ میلیون تومان نیز اداره کل ورزش و جوانان استان با پیگیری لازم از محل منابع ملی و استانی باید برای این پروژه اختصاص دهد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان رزن دارای ورزشکاران بسیار خاصی در زمینه ورزش های مختلف از جمله کشتی ،قوی‌ترین مردان است،تصریح کرد:هزینه در حوزه ورزش شهرستان به عنوان یک سرمایه گذاری بوده و نوجوانان و جوانان ورزشکار شهرستان به عنوان مدال آوران و افتخار آفرینان آینده برای این شهرستان به شمار می‌روند.
اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن هم اظهار کرد:خانه کشتی شهر رزن از مجهزترین خانه‌های کشتی سطح استان همدان به شمار می‌رود همواره در مسابقات سطح استان و کشور کشتی گیران رزنی خوش درخشیده‌اند.
قراگوزلو یا بیان اینکه بحث گرماتاب سالن های ورزشی در دستور کار بوده و به طور قطع امسال مشکل گرمایشی و بخشی از مشکل کف پوش و تشک خانه کشتی شهرستان را مرتفع خواهیم کرد، افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده تعمیر سالن ورزشی بانوان این شهرستان نیز به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و موظفیم نسبت به این موضوع هم اقدام کنیم.
به گزارش ایسنا، در پایان از نونهالان و کشتی گیران نوجوان این شهرستان با حضور فرماندار رزن تجلیل شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن