تفاوتهاي پاس ياوري با پاس مدير روستا

مدير روستا-ياوريتيم فوتبال پاس همدان پس از بازگشت علي اصغر مدير روستا توانست به سرايط آرماني بازگشته و تنها با سه هفته نتيجه گيري، خود را از جمع تيم هاي سقوط كننده خارج سازد.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان" تيم فوتبال پاس همدان در ابتداي فصل كار را با مدير روستا آغاز كرد و تا هفته نهم نتايج مثبتي نيز كسب نمود، اما پس از متشنج شدن اوضاع داخلي اين تيم و دخالتهاي بي مورد كادر اداري و مديريتي پاس در امور فني، اين تيم سير نزولي در پيش گرفت.

سرانجام پس از ناكامي هاي متوالي، مديران پاس كه جايگاه خود را در خطر مي ديدند و پس از استعفا هاي متوالي كه به سريالي تكراري تبديل شده بود، ديگر جرات استعفا دادن را نداشتند، با طرح نقشه اي شوم و كثيف، علي اصغر مدير روستا را كه شايد به جرات بتوان گفت در بوجود آمدن ناكامي ها يكي از نقش هاي آخر را بازي مي كرد، استعفا دادند.

در اين شرايط بود كه پس يك هفته بلاتكليفي كه تيم با هدايت محسن عاشوري در برابر مس در كرمان حضور يافت، محمود ياوري كه به عنوان يك نظامي بازنشسته رابطه نزديكي نيز با ملاحي و پيمبري داشت، جايگزين مدير روستا شد.

ياوري در ابتداي امر و پس از دو هفته حضور در پاس، در نشست رسانه اي كه در نيم فصل برگزار كرد، شرايط بسته شدن تيم را مثبت ارزيابي كرد و از متوليان اين كار تشكر كرد اما پس از ناكامي در كسب نتايج خوب،بد بسته شدن تيم را بهانه كرد و از سمت خود استعفا داد.

ياوري در هفت هفته اي كه هدايت پاس را بر عهده داشت 2 تساوي و 5 شكست را در كارنامه اين تيم ثبت كرد كه كسب 2 امتياز از 21 امتياز ممكن،آسيب جبران ناپذيري را بر پيكره پاس وارد كرد.

ياوري در شرايطي از پاس جدا شد كه كار اين تيم را تمام شده تلقي مي كرد و ديگر شانسي براي بقا در ليگ نمي ديد؛ او در هنگام جدايي گفت: پاس در ليگ مي ماند اما من نمي توانم در اين تيم ادامه دهم.

بازگشت مدير روستا كه شناخت كافي از وضعيت پاس داشت، بهترين كار ممكن در 9 هفته باقي مانده بود كه هيئت مديره به خوبي اين راه را انتخاب كرد و سرمربي استعفا داده شده را به پاس بازگرداند.

مدير روستا پس از بازگشت در نخستين هفته روي نيمكت ننشست و عاشوري توانست در قم يك امتياز شيرين را براي پاس در برابر صبا بگيرد.

ديدار برابر نفت آبادان در همدان، نخستين حضور مدير روستا روي نيمكت پاس پس از هفته ها جدايي بود و او توانست بعد از 18 هفته نخستين پيروزي پاس را رقم بزند و با شكست نفت آبادان، پاس را يك پله از قعر جدول بالا بكشد.

اين پيروزي روحيه را به جمع سبزپوشان همدان بازگرداند و آنها پس از تعطيلات نوروز90 موفق شدند دست به كار بزرگي زده و در بوشهر شاهين را با شكست مواجه سازند.

اگر بازي برابر صبا را نيز جز دوران بازگشت مدير روستا به پاس لحاظ نمائيم، اين تيم در بازگشت اين مربي در سه بازي دو پيروزي و يك تساوي بدست آورده است؛ يعني از 9 امتياز ممكن، 7 امتياز كسب نموده است.

مقايسه عملكرد اين دو مربي به خوبي تفاوت هاي آنها را آشكار مي سازد و مدير روستا با نتايجي كه در بازگشت گرفت، به خوبي ثابت كرد كه ايراد كار پاس در آن هفته ها از او نبوده و هيئت مديره مي بايست در آن مقطع ريشه مشكلات را در دفتر باشگاه باشگاه جستجو مي كردند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن