مربی پاس: 100 درصد در ليگ برتر مي‌مانيم

رضا طلایی منشرضا طلايي‌منش گفت: تيم پاس روند رو به رشدي دنبال مي‌كند و روز به روز بهتر مي‌شود.

مربي تيم فوتبال پاس همدان اظهار كرد: مي‌دانستيم در بوشهر بازي سختي خواهيم داشت و از آن‌جا كه امتيازهاي دو تيم به هم نزديك بود، براي پيروزي در آن بازي برنامه داشتيم و بر اساس برنامه‌مان تمرين كرديم و خوشبختانه موفق شديم.

وي هم‌چنين درباره‌ي شرايط بازي خاطرنشان كرد: نيمه‌ي اول بازي، دو تيم بازي پاياپايي به نمايش گذاشتند ولي رفته رفته كفه ترازو به سمت ما سنگين‌تر شد و توانستيم چند فرصت گلزني به دست بياوريم كه در يكي از اين صحنه‌ها صاحب پنالتي و گل شديم. در نيمه‌ي دوم هم با 10 نفره شدن حريف جلو كشيديم و اگر بازيكنان‌مان حواسشان را بيشتر جمع مي‌كردند مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم.

طلايي‌منش در ادامه با ابراز خرسندي از نتيجه‌اي كه تيمش در بوشهر كسب كرده است، تصريح كرد: با اين پيروزي شرايط بهتري در جدول رده‌بندي ليگ برتر پيدا كرديم. تيم ما از بازي با صباي قم تا امروز روند رو به رشدي طي كرده است و با پيروزي‌هاي به دست آمده در دو هفته‌ي اخير از نظر روحي و رواني هم بسيار رشد كرده‌ايم.

مربي تيم فوتبال پاس همدان هم‌چنين با بيان اين‌كه 100 درصد در ليگ برتر مي‌مانيم، افزود: در تيم ما هركس وظيفه‌ي خود را خوب انجام مي‌دهد و با نتايج چند هفته‌ي اخير روحيه‌مان هم بالا رفته است. اگر بتوانيم برابر راه آهن شهرري به سه امتياز بازي دست پيدا كنيم از جمع پنج تيم پايين جدول جدا خواهيم شد. ضمن اين‌كه از شش بازي پاياني‌مان سه بازي را در خانه انجام مي‌دهيم و به پيروزي در اين ديدارها بسيار اميدواريم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن