آخرين اخبار از اردوي تيم ملي فوتبال نوجوانان در همدان

اردوي تيم ملي نوجواناناردوي تمرینی تیم ملی فوتبال نوجوانان در همدان برپا شد.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، تیم ملی نوجوانان کشور که ظهر روز شنبه وارد همدان شدند، عصر همان روز یک تمرین 2 ساعته در هوای طوفانی همدان برگزار كرد.

تیم ملی نوجوانان در امروز(يكشنبه) نيز از ساعت 10 تا 11 در ورزشگاه مفتح یک جلسه تمرین سبک را در دستور كار خواهد داشت و در ساعت 17 در ورزشگاه شهدای قدس همدان یک بازی دوستانه را برابر تیم امید پاس همدان برگزار خواهند کرد.

 

 در روز آخر اردو، ملی پوشان نوجوان کشور ساعت 10 تا 11:30 در مجموعه ورزشی 15 هزار نفره همدان آخرین برنامه های تمرینی خود را زیر نظر علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی اجرا خواهند کرد و بعداز صرف ناهار به سمت تهران عزیمت میکنند.

براساس اين گزارش، دو ملی پوش نوجوان استان همدان که از سال گذشته در اردو های آماده سازی تیم ملی شرکت داشتند، در اردوی آماده سازی همدان نیز از سوی کادر فنی دعوت شده اند.

پارسا قلی پور و عرفان استخری دو ملی پوش همدانی هستند که مراحل اردوهای استعداد یابی و پس از آن اردوهای آماده سازی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در اردو های پایانی نیز بسیار عملکرد خوبی داشته‌اند و مورد تایید کادر فنی تیم ملی نيز قرار گرفته اند.

شایان ذکر از پیش از این 6 بازیکن همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند که در پایان نام این دو بازیکن در فهرست پایانی کادر فنی باقي ماند و مورد تایید علی دوستی مهر واقع شدند.

هتل خاتم میزبان اردوی تیم ملی نوجوانان کشور است.

در روز دوشنبه نیز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر، ورزشگاه شهید مفتح میزبان تمرینات هوازی و تاکتیکی تیم ملی نوجوانان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن