آخرین اخبار از نقل و انتقالات پاس همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifباشگاه پاس قرارداد چهار بازیکن فصل گذشته خود را تمدید و سه بازیکن جدید به خدمت گرفت. 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، مهمترین خبر نقل و انتقالات امروز پاس همانطور که پیش تر نیز در این پایگاه خبر داده بودیم، خبر جذب مارتین رائول بود.

*مارتين رائول و علي نظرمحمدي دروازه‌بانان فصل گذشته تيم‌هاي برق شيراز و داماش گيلان با عقد قراردادي رسمي و يك ساله راهي پاس همدان شدند.

*بيژن كوشكي، مدافع فصل گذشته استقلال تهران جزء گزينه‌هاي فراز كمالوند براي فصل آينده است، اما اين بازيكن در حال حاضر در خارج از كشور حضور دارد و پس از بازگشت وضعيتش مشخص خواهد شد.
*ديگو ماكسيمو، مدافع فصل گذشته استقلال اهواز، فيليپ دسوزا، هافبك فصل گذشته استقلال تهران، وحيد عسگري، مدافع سابق ابومسلم و احمد پاسي، مهاجم فصل گذشته ماشين‌سازي تبريز، 4 بازيكني هستند كه پيش از اين به پاس همدان پيوسته‌اند.

*به درخواست کمالوند، قرارداد پاس همدان با پویا سیف پناهی و نادر احمدی تمدید شد.

*شنیده می شود که فراز کمالوند اعتقادی به سیدمهدی اسلامی نداشته و از مسئولان باشگاه خواسته که با وی تسویه حساب کنند.

*تمرينات اين تيم براي حضور در فصل جديد ليگ دسته اول فوتبال از روز شنبه آغاز مي‌شود.

*باشگاه پاس با یکی از بازیکنان برتر تیم پیکان در فصل گذشته به توافق ابتدایی رسیده و به زودی این بازیکن به جمع پاسی‌ها اضافه خواهد شد.

*یکی از مهاجمان فصول گذشته پاس در آستانه بازگشت مجدد به این تیم قرار دارد.

*وریا غفوری، امید خورج، مصطفی چترآبگون و اویس کردجهان در حال مذاکره برای بازگشت به پاس هستند.

*باشگاه پاس قصد داشت، عليرضا عباسفرد، مهاجم فصل گذشته پيكان را به خدمت بگيرد كه طرفين به توافق نرسيدند و جذب اين بازيكن منتفي شد.

*فراز کمالوند هر شب فیلم تعدادی از بازیهای پاس در فصل گذشته را مشاهده نموده، برخی از نفرات را برمی‌گزیند و به مسئولین اعلام می‌نماید که با این نفرات قرارداد منعقد نمایند.

*جدایی مجید حیدری از پاس همدان قطعی شده است.

*باشگاه پاس تمایلی به ادامه همکاری با سردان گمالوویچ، ساشا کلونیجا و آرتور یدیگاریان ندارد اما احتمال تداوم همکاری با اکمل هولماتف در صورت عدم جذب آخرین سهمیه بازیکن خارجی وجود دارد.

*وحید علی آبادی با مسئولین پاس به توافق رسید و به زودی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید می‌نماید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن