علی قربانی: به خاطر کمالوند، پاسی شدم

b_150_100_16777215_00_images_stories_20110521130539_ghorbani.jpgبازیکن سابق تیم پیکان تهران گفت: پس از توافق با مسئولان تیم پاس همدان، با این تیم قرارداد داخلی بستم و تا اواخر هفته در هیئت فوتبال همدان قراردادم را ثبت خواهم کرد.

"علی قربانی" افزود: در ابتدا به خاطر حضور کمالوند در تیم تراکتورسازی، می‌خواستم به این تیم بروم؛ اما بعد از اینکه وی سرمربی تیم پاس همدان شد،با این تیم قرارداد بستم.

 قربانی در ادامه اظهار داشت: فراز کمالوند یکی از مربیان خوب کشورمان است و به خاطر اینکه وی بازی مرا می پسندد و اعتقاد به تکنیکم دارد، به تیم پاس همدان آمدم.

قربانی درباره مبلغ قراردادش با تیم پاس همدان گفت: مبلغ قراردادم 350 میلیون تومان، همان سقفی که سازمان لیگ تعیین کرده است و یکساله با این تیم بستم.

وی درباره تسویه قراردادش با تیم پیکان تصریح کرد: مسئولان تیم پیکان 40 درصد از قراردادم را ندادند و تا هفته آینده فرصت دارند تا با من تسویه کنند و گرنه از طریق مراجع قانونی پیگیر قراردادم، می‌شوم.

قربانی خاطرنشان کرد: به طورحتم با برنامه ریزی دقیق فراز کمالوند و سرمایه گذاری مسئولان باشگاه در جذب بازیکنان مؤثر، تیم پاس همدان می‌تواند فصل بعد لیگ برتری شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن