مزایده راه‌آهن با 20 درصد کاهش قیمت

b_150_100_16777215_00_images_stories_1279934905.jpgراه‌آهن بلاتکلیف‌ترین تیم فعلی ایران است که همچنان به دنبال یک خریدار دست به نقد می‌گردد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" و به نقل از سایت گل، امروز سازمان خصوصی‌سازی آگهی دومین مزایده راه‌آهن را با 20 درصد کاهش قیمت در روزنامه ایران منتشر کرد.  طبق شرایط جدید قیمت برند به 4 میلیارد و 100 میلیون تومان کاهش یافته ولی بدهی‌ها به قوت خود باقی است و اگر کسی بخواهد راه‌آهن را خریداری کند، حداقل باید شش میلیارد نقدینگی داشته باشد. در این راستا تنها تسهیلاتی که وجود دارد، افزایش دوره بازپرداخت مالی است که در شرایط جدید 5 سال در نظر گرفته شده است.طبق شرایط جدید قیمت برند به 4 میلیارد و 100 میلیون تومان کاهش یافته ولی بدهی‌ها به قوت خود باقی است و اگر کسی بخواهد راه‌آهن را خریداری کند، حداقل باید شش میلیارد نقدینگی داشته باشد. در این راستا تنها تسهیلاتی که وجود دارد، افزایش دوره بازپرداخت مالی است که در شرایط جدید 5 سال در نظر گرفته شده است. 

راه‌آهن 4 میلیارد بدهی انباشته دارد و برای خرید برند باشگاه، باید حداقل 2 میلیارد درمرحله اول به سازمان خصوصی‌سازی پرداخت کرد. 

در حال حاضر حسین هدایتی مشتری بالقوه راه‌آهن محسوب می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن