وسلي و تياگو در تمرينات پاس+عكس

b_150_100_16777215_00_images_stories_tiyago.jpgبازيكنان برزيلي فصول گذشته پرسپوليس در تمرينات پاس همدان حضور يافتند.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"،‌ تياگو فراگا، بازيكن جديد پاس همدان از ديروز(شنبه) در همدان حاضر و در تمرينات پاس حضور يافت.

تیم فوتبال پاس همدان این فصل از رقابت های فوتبال کشور را میهمان لیگ دسته اول می باشد، بعد از جذب فراز کمالوند به عنوان سرمربی، با علی نظر محمدی، علیرضا میرشفیعیان، مسعود میکائیلی، علیرضا جلیلی، بابک رضی، احمد پاسی، محمد جواد زارعی و احمد تأییدی به عنوان بازیکنان جدید قرارداد منعقد کرد و همچنین قرارداد چند تن از بازیکنان سابق خود نظیر پویا سیف پناهی، نادر احمدی، همت عابدی نزاد و محسن ربیع خواه را تمدید کرد.

گرچه پاسی‌ها تا به اینجای کار در بازار نقل و انتقالات بیکار نبوده و نسبتا هم خوب یارگیری کرده اند، اما شاید بهترین خرید این تیم را بتوان خرید دو هافبک برزیلی سابق تیم پرسپولیس دانست؛ یعنی تیاگو فراگا و وسلی برزیلیا.

تیاگو و وسلی که قرارداد های یکساله‌ای را با باشگاه پاس همدان به ثبت رسانده‌اند در تمرینات این تیم نیز حضوری فعال دارند و سرمربی این تیم امید زیادی دارد که این دو بازیکن برزیلی بتوانند در فصل آتی به صعود این تیم به رقابت‌های لیگ برتر کمک کنند.

عكس زير تياگو را در كنار وسلي برازيليا با لباس تمريني پاس در ورزشگاه شهيد مفتح همدان نشان مي‌دهد.

b_150_100_16777215_00_images_stories_tiyago.jpg

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن