مسئولان پاس با بازیکنان جامانده از لیگ برتر مذاکره کنند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifبا اتمام مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر، برخی از بازیکنان به علت عدم ثبت قرار داد از شرکت در نیم فصل اول لیگ یازدهم محروم شده‌اند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، این دسته از بازیکنان می‌توانند در نیم فصل دوم برای تیم‌هایی که سهمیه لیگ برترشان پرنشده به میدان بروند.

به همین سبب بسیاری از این بازیکنان به دو علت تمایل دارند که در نیم فصل اول در لیگ دسته اول به میدان بروند؛ اول اینکه با پیوستن به یک تیم لیگ یکی از سهمیه لیگ برتر خارج شده و در نیم فصل می توانند به عنوان سهمیه لیگ یک هر تیمی که دوست داشته باشند و در لیستشان جای خالی وجود داشته باشد (حتی آنهایی که سهمیه لیگ برترشان پرشده)، بپیوندند و دوم اینکه به این ترتیب می‌توانند وجه بیشتری دریافت نموده و سقف 350 میلیون تومانی را نیز زیر پا بگذارند.

مسئولین تیم فوتبال پاس همدان می توانند با استفاده از شرایط بوجود آمده، از فرصت استفاده کرده و حداقل برای یک نیم فصل هم که شده بازیکنان جا مانده از لیگ برتر را به خدمت بگیرند.

در حال حاضر نفراتی چون: مهرزاد معدنچی، محمدرضا طهماسبی، مهدی شیری، مجيد نورمحمدي، امید ابوالحسنی، مهدي واعظي، عباس قاسمي، رحمان رضایی و امیر شاپورزاده، جزء این دسته از بازیکنان می‌باشند. 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن