یک شرکت ساختمانی حامی مالی پاس می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gif

روز گذشته شنیده شد که یک شرکت ساختمانی پیشقدم شده و برای تامین هزینه های پاس اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، این شرکت که رهپویان راه و ساختمان است در روزهای گذشته جلساتی را با معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر مسئولان رده بالای استانداری انجام داده و با استقبال مسئولان ارشد استان مواجه شده است.

یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: این شرکت در اولین گام مکتوب اعلام کرده که یک میلیارد تومان به باشگاه تزریق خواهد کرد تا امور جاری تیم انجام شود و سپس هزینه های باشگاه را تامین نماید.

اکبر فرجی یکی از نزدیکان باشگاه پاس به عنوان نماینده تام الاختیار این شرکت در جلسات استانداری شرکت می کند.

وی تصریح کرد: این شرکت به مدیریت مصطفی غلام زاده علاقمندی خود را به باشگاه پاس اعلام داشته و قصد دارد که اسپانسر این تیم در لیگ باشد. مسئولان ارشد استان از این پیشنهاد به گرمی استقبال کرده و امور جلسه مهمی پیریایی استاندار و رییس هیات مدیره باشگاه پاس با نماینده این شرکت برگزار خواهد کرد.

گفته می‌شود این شرکت در قبال تامین هزینه های باشگاه خواهان حضور در طرح های عمرانی استان است و حتی تضمین می نماید که نیمی از سود حاصله از این مشارکت را صرف تیم پاس کند.

این منبع آگاه با توجه به استعفای صوفی و اینکه وی تمایل حضور در پاس را ندارد افزود: در حال رایزنی با دو گزینه برای مدیر عاملی باشگاه هستیم و مذاکرات اولیه آغاز شده است.

گفته می‌شود ناصر شفق و صادق درودگر از گزینه های اصلی برای مدیر عاملی پاس می‌باشند.

با توجه به این خبر روزهای آفتابی در انتظار پاس است و این تیم می‌تواند با شارژ روحی قدم به مسابقات بگذارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن