جلسه محرمانه تعیین تکلیف پاسی ها در اداره ورزش و جوانان؛ سرهنگ شمسی پور قائم مقام پاس شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_image634273270265085000.jpgصبح امروز با خبر شدیم جلسه محرمانه ای درخصوص تصمیم گیری برای باشگاه پاس با حضور سرهنگ علیرضا شمسی پور و عبد الحمید رمضانی در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از "همدان پرس"،جلسه محرمانه صبح امروز در حالی برگزار شد که در روزهای گذشته افتخاری، مدیر کل ورزش و جوانان و تصمیم گیرنده فعلی باشگاه پاس قبلا اعلام کرده بود که هیچ شخصی را برای قائم مقامی انتخاب نکرده است و فعلا فردی قائم مقام نیست.

همچنین در پی شایعه شدن حضور شمسی پور و درج این خبر در چند رسانه با واکنش های شمسی پور و رد این مطلب مواجه شدند و وی اظهار داشت: با وجود دوستی با صوفی و استعفای او حاضر به پذیرش این سمت نیست ضمن این که اصلا صحبتی در این خصوص با وی نشده است.
البته در طرف دیگر ماجرا از سوی برخی، شایعاتی مبنی بر حضور قطعی عبدالحمید رمضانی در راس باشگاه پاس به گوش می رسید و اخبار آن در سایت ها نیز انعکاس پیدا کرد و حتی این گمانه زنی تا مدیر عاملی رمضانی نیز پیش رفت.
اما امروز و پس از برگزاری این جلسه محرمانه به تمام شایعات به نوعی پایان داده شد و با خبر شدیم از سوی مدیر کل ورزش و جوانان سرهنگ علیرضا شمسی پور به سمت قائم مقامی و تصمیم گیرنده تام الاختیار در امور پاس برگزیده شده است و از روز های آینده با حضور مستمر در باشگاه عنان کار را در اختیار خواهد گرفت. گفتنی است عبد الحمید رمضانی کما فی السابق سرپرست تیم خواهد بود.
فضای ملتهب فوتبال استان با اتمام این شایعات همچنان باقی مانده است و از سویی صبح امروز شنیده شد احتمال بازگشت عباس صوفی به باشگاه وجود دارد و کادر فنی در صدد هستند او و هیات مدیره را مجاب کنند تا به باشگاه باز گردد.
پیرو این مهم طی روزهای آینده احتمال برگزاری نشست مشترکی بین رییس هیات مدیره و مدیر کل ورزش و جوانان با کادر فنی و بازیکنان وجود دارد.
البته قابل توجه و تامل است که رییس هیات مدیره باشگاه پاس از زمان ورود این تیم در بحران لیگ برتر سال گذشته تا امروز در هیچ یک از تمرینات و مسابقات رسمی این تیم حاضر نشده است و جای سوال دارد که چگونه می شود فردی که خود را رییس هیات مدیره یک باشگاه لیگ برتری و یا لیگ دسته یک بداند تنها در زمانی که تیم نتایج مطلوب می گیرد در ورزشگاه حاضر می شود و پس از ورود بحران و سیر نزولی تیم در هیچ یک از مسابقات رسمی یا تمرینات حضور پیدا نکند که این مدت حدود 8 ماه است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن