حاشیه‌های دیدار تیم‌های پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان؛ میثاقیان بر روی سکو و حضور علی دایی در همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_havadar-2.jpg

دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان که روز پنچ‌شنبه با تساوی دو تیم خاتمه یافت، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، اکبر میثاقیان سرمربی آلومینیوم در این مسابقه به سبب محرومیت اجازه حضور بر روی نیمکت تیمش را نداشت و از روی سکوها بازی را دنبال کرد.

یکی از لیدرهای پاس همدان برای اینکه مانع از رسیدن صدای میثاقیان به داخل زمین شود در حرکتی عجیب هر بار که میثاقیان قصد داشت بازیکنانش را مورد خطاب قرار دهد با صدای بلند مشغول فریاد زدن می‌شد تا صدای میثاقیان به داخل زمین نرسد.

این حرکت موجب عصبانیت میثاقیان شد و وی در نیمه دوم از روی سکو به داخل زمین رفت تا اعتراض خود را به ناظر بازی منتقل کند، اما ناظر بازی اعتراض وی مبنی بر استفاده این لیدر از الفاظ رکیک را نپذیرفت و صرفا دستور جابه‌جایی لیدر از سکوس سمت راست میثاقیان به سمت چپش را داد.

مطابق رسم این روز‌های فوتبال ایران که وقتی تماشاگران به نتایج تیمهایشان اعتراض دارند نام علی دایی را یک صدا سر می‌دهند، در ورزشگاه قدس همدان نیز در دقایقی از بازی شعار علی دایی، علی دایی طنین انداز شد.

روابط عمومی تربیت بدنی همدان اجازه حضور عکاس پایگاه خبری "همدان فوتبال" جهت تصویر برداری از این دیدار را نداد و به همین سبب در این مسابقه گزارش تصویری نخواهیم داشت.

حدود 1000 تماشاگر مشتاق این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن