مدیر پایگاه خبری "همدان فوتبال" به عنوان کارشناس در سیمای همدان حضور یافت

b_150_100_16777215_00_images_stories_21.jpgمدیر پایگاه خبری "همدان فوتبال" به عنوان کارشناس در برنامه زنده سیمای مرکز همدان حضور یافت.

علی ثقفی که دارای مدرک مربیگری C آسیا و بیش از 10سال سابقه فعالیت در عرصه رسانه‌های ورزشی می‌باشد، عصر دیروز و در جریان برگزاری دیدار تیم‌های پاس همدان و گل‌گهر سیرجان به دعوت صدا و سیما، در شبکه استانی همدان حاضر شد و در سه مقطع به تحلیل و آنالیز شرایط پاس و دیدار این تیم برابر حریفش پرداخت.

این برنامه از ساعت 13:40 آغاز و با تحلیل پیش از بازی دو تیم، بررسی وضعیت پاس و روند نتایج این تیم تا پیش از آ؛از بازی ادامه یافت و سپس در بین نیمه تحلیلی از نیمه اول دیدار ارائه شد. مدیر پایگاه "همدان فوتبال" در پایان بازی نیز در فرصتی کوتاه که در اختیار داشت به جمع بندی بازی پرداخت.

نکته جالب این بود که یار تعویضی که در بین نیمه از سوی کارشناس برنامه مطرح شد، در نیمه دوم وارد بازی شد و توانست یک پنالتی از حریف گرفته و موجب پیروزی تیم‌اش در این دیدار شود.

از سوی دیگر، محمودی کاتبی دیگر خبرنگار ورزشی با سابقه استان نیز کار گزارش زنده این دیدار را برعهده داشت که می‌توان گفت صدا و سیما در این روز کار کارشناسی و گزارش این دیدار را به فرد رسانه‌ای کاملا ورزشی سپرده بود و تعاملی خوبی بین استادیو و استادیوم بوجود آمده بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن