مراسم تجلیل از پبشکسوتان و قهرمانان فوتبال همدان برگزار شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_251120111185.jpgبه همت هیئت فوتبال استان همدان، مراسم تجلیل از پبشکسوتان و قهرمانان فوتبال این استان برگزار شد.

به گزارش "همدان فوتبال"، در این مراسم که جمعه شب با حضور پیشکسوتان، مربیان و فوتبالیستان و مدیران تیم‌های قهرمان استان در مهمانسرای ورزش همدان، برگزار شد، از برترین‌های سال قبل و برخی از لیگ‌های سال 90 تقدیر شد. 

در این مراسم پس از خیر مقدم عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال، سخنرانی سیدعبدی افتخاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و صحبتهای فامیل کریمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، جوائز به شرح زیر توزیع شد.

در بخش پیشکسوتان به ترتیب از آقایان محسن نیلی، محمود حسنی و جواد شدیدی تقدیر شد.

هیئت فوتبال همدان مراتب تقدیر خود را با اهداء لوح یادبود نسبت زحمات برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و انتظامی که در امر برگزاری مسابقات با آن هیئت همکاری داشته‌اند اعلام داشت؛ سهرابی از برق، عسگری از آتش نشانی، سرهنگ محمدی از یگان ویژه، معصومی رئیس کلانتری 11، رستمی رئیس کلانتری 12، سلیمی از پاسگاه آبشینه و گمار از اورژانس، افرادی بودند که در این بخش مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش داوران؛ لیگ برتر فوتبال کشور: مصطفی فراهانی و مهدی الوندی، لیگ برتر ساحلی: امین تیموری و حامد عبدی، لیگ یک: بیژن حیدری و داود مهرابی، دسته اول فوتسال: حمیدرضا قدسی، لیگ یک فوتبال:  حمیدرضا رحیمی، ناظر داوری: هرمز مشفق و در بخش بانوان: نازنین حسنی و بهاره سیفی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در لیگ‌های شهرستان همدان به ترتیب مقامهای اول تا سوم؛ نونهالان: بهزیستی، شهید امینی و پاس همدان، نوجوانان: پاس، بهزیستی و هما ، جوانان: شهید امینی، شهرداری و مهر، امید: شهرداری، مهر و تالار وحدت، دسته یک: مهر، الوند چیشین و شهید کریمی، کاپ و تقدیرنامه کتبی دریافت کردند.

در لیگ‌های استانی به ترتیب مقامهای اول تا سوم؛ نوجوانان: آموزش و پرورش ملایر، بهزیستی همدان و شهرداری همدان، جوانان: پاس همدان، شهرداری همدان و شهرداری زرن، امید: شهرداری همدان، فجر نهاوند و وحدت ملایر، دسته دوم: هلال احمر تویسرکان، الوند چیشین همدان و شهرداری مریانج، دسته یک: ذوالفقار تویسرکان، مهر همدان و وحدت ملایر، لیگ برتر: ذوب و فلزات بهار، تالار وحدت همدان و شهید امینی همدان، پیشکسوتان: ملایر، همدان و تویسرکان، لیگ برتر فوتسال: علیصدر همدان، مهر ملایر و نفت همدان، جوایز و لوح‌های قهرمانی خود را دریافت کردند.

در فوتسال جام رمضان از تیمهای علیصدر همدان، سنگ دهگلان و مروارید سفید به عنوان تیم‌های اول تا سوم و لیگ برتر فوتسال بانوان نیز از تیمهای نهاوند، ملایر و همدان که حائز رتبه اول تا سوم شده بودند، تقدیر شد.

در بخش آقای گل نیز نفرات برتر جوائز خود را از فراز کمالوند، سرمربی پاس همدان دریافت کردند؛ لیگ برتر: فراز موسیوند، دسته یک: عرفان مظاهری، جام رمضان: مهران مهربانیان مورد تقدیر قرار گرفتند .

در بخش اخلاق نیز از تیمهای چینی‌فام لالجین در لیگ دسته دوم، شهرداری قروه در لیگ دسته دوم و شهید امینی همدان در لیگ برتر، قدردانی بعمل آمد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن