سیدعبدی افتخاری: تیم پاس به شرایط مطلوب رسیده است

b_150_100_16777215_00_images_stories_eftekhari.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تیم پاس با تلاش كادر فنی و بازیكنان به شرایط مطلوبی رسیده است و امیدواریم این روند تا پایان مسابقات تداوم یابد.

به گزارش "همدان فوتبال"، سیدعبدی افتخاری با اعلام این مطلب افزود: هیات مدیره باشگاه حمایت های لازم را از تیم داشته است و خوشحالیم كه اعضای تیم با سعی و تلاش وافر خود توانسته اند نتایج مناسبی كسب كنند.

وی اضافه كرد: تیم پاس با تلاش كادر فنی و بازیكنان به شرایط مطلوبی رسیده است و امیدواریم این روند تا پایان مسابقات تداوم یابد. وی اضافه كرد: تیم پاس با تلاش كادر فنی و بازیكنان به شرایط مطلوبی رسیده است و امیدواریم این روند تا پایان مسابقات تداوم یابد.

سرپرست موقت باشگاه پاس همدان، تاکید کرد: هدف اصلی پاس صدرنشینی در رقابت های لیگ دسته اول و صعود مستقیم به مسابقات لیگ برتر است و این شایستگی در بین اعضای تیم دیده می شود.

وی تصریح كرد: البته راه سخت و دشواری را تا پایان مسابقات پیش رو داریم اما با داشتن مربیان كارآمد و بازیكنان متعصب و پرتلاش به این هدف خواهیم رسید.

افتخاری اظهار داشت: رقابت های لیگ دسته اول به لحاظ حساسیت و سختی در نتیجه گیری فراتر از لیگ برتر است چرا كه تیم ها برای قهرمانی در این مسابقات و صعود به لیگ برتر رقابت می كنند.

وی افزود: تیم پاس با حمایت همه جانبه مسوولان، اصحاب رسانه و دیگر دست اندركاران مرتبط با تیم در تلاش است تا بار دیگر به رقابت های لیگ برتر كشور بازگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خاتمه خاطر نشان کرد: بازیكنان پاس شایسته حضور در لیگ برتر فوتبال كشور هستند اما برای رسیدن به این هدف باید بیشتر تلاش كرده و از موقعیت ها استفاده لازم را داشته باشند.

تیم پاس همدان هم اینك با كسب 15 امتیاز در رتبه دوم گروه ب جدول رده بندی لیگ دسته اول كشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن