مشكلات مالي ذوب‌فلزات را آزار مي‌دهد

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgتيم فوتبال ذوب‌فلزات الوند بهار در رقابت‌هاي ليگ دسته سوم كشور نمايش خوبي داشته و موفق شده تا در نيم‌فصل عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد.

به گزارش "همدان فوتبال"، اين تيم با تركيب بازيكنان بومي هرچند شروعي نااميدكننده داشت اما پس از گذشت چند هفته روند رو به رشد خود را آغاز كرد و با كسب نتايج قابل قبول، خود را به صدر جدول رده‌بندي رساند و پس از گذشت 11 هفته از مسابقات عنوان قهرماني نيم‌فصل را به خود اختصاص داد.  

تنها مشكل اين تيم ضعف مالي است. از آنجا كه اين تيم توسط بخش خصوصي اداره مي‌شود اما اين كفاف هزينه‌ها را نمي‌دهد و مستلزم مساعدت دولت نيز هست و مسئولان استان بايد اين تيم را از نظر مالي حمايت كنند.

زارعي مديرعامل این تیم در طول فصل، وعده‌هاي زيادي براي پرداخت مطالبات بازيكنان داده است اما به خاطر برخي مشكلات هنوز اين وعده‌ها عملي نشده است.

با توجه به اينكه بازيكنان اين تيم با مشكلات مالي مواجه هستند و در حالي كه اين تيم بخت بالايي براي قهرماني دارد دل به تمرين نمي‌دهد كه اين مي‌تواند براي اين تيم حاشيه‌ساز و مشكل‌آفرين باشد.

روز گذشته اكثر بازيكنان اين تيم غايب بودند و در حالي كه پنجشنبه همين هفته ذوب‌فلزات بايد راهي اراك شود و با مهر ديدار كند اما حواشي ايجاد شده و غيبت بازيكنان در تمرين مي‌تواند براي اين تيم مشكل‌ساز شود.

مسئولان استان تا دير نشده به ياري اين تيم بشتابند و اجازه ندهند حواشي اين تيم را از مسير اصلي منحرف كند.

مسئولان ارشد استان با حمايت از تيم‌هاي خصوصي و سرمايه‌هاي استان باید آنها را در رسيدن به مدارج بالا ياري كنند.

تربيت‌بدني و فرماندار شهرستان بهار وظيفه خطيري در قبال اين تيم دارند و مي‌توانند از منابع مختلف اين تيم را حمايت كنند.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن