چوب تخريب بر سر بازيكن بومي پاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_hadi_boluri.jpgهافبك بومي تيم فوتبال پاس همدان بعد از رهايي از مصدوميت اين روزها به نيمكت تبعيد شده و بعد از گذشت 10 هفته از بازيهاي ليگ يك، فرصت چند دقيقه بازي هم به او داده نشده است.

هادي بلوري كه طي دو فصل قبل بازيهاي خوبي از خود براي پاس در ليگ برتر باشگاه هاي كشور به نمايش گذاشت و اوج پيشرفت بلوري را در ديدار دوفصل قبل برابر پرسپوليس تهران در ورزشگاه آزادي مشاهده كرديم، اين روزها و بعد رهايي از بند مصدوميت، به نيمكت تبعيد شده و كادر فني پاس تا بحال از وي در تركيب تيم استفاده نكرده است.   

بلوري اما در ابتداي فصل از چند تيم ليگ برتري پيشنهاد داشت كه با اعتماد و تكيه كردن به يكي از مديران باشگاه در تيم ماندني شد تا به نوعي تعصب خود را به پاس و همدان ثابت كند، اما حالا مديران چوب تخريب بر سر اين بازيكن خوش آتيه زده اند و پس از گذشت ده هفته از بازي‌ها به بلوري اعلام كرده اند كه نام اين بازيكن را در نيم فصل رقابت‌ها به تيم اضافه خواهند كرد.

هادي بلوري بعد از هفته دوم رقابتها از بند مصدوميت رهايي يافته و با تيم تمرين مي‌كرد، اما تا اينجا در تركيب قرار نگرفته است.

يكي از نزديكان بلوري در تماس با خبرنگار ايسنا مطالب يادشده را تاييد كرد و اظهار داشت: 35 درصد از مبلغ قرارداد بلوري كه از فصل قبل مانده، هنوز پرداخت نشده است.

وي تصريح كرد: علاوه بر اين، امسال 30 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان اين فصل پرداخت شده كه در اين بين‌هادي بلوري تنها 10 درصد از حقوق خود را دريافت كرده است. 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن