پيروزي ذوب فلزات بهار در دور برگشت ليگ دسته سوم؛ مهر اراك به دل ذوب فلزات نشست

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgرقابت‌هاي ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان هفته دوازدهم و ابتدايي دور برگشت را با انجام 6 ديدار از گروه چهارم پشت سرگذاشت كه در يكي از اين ديدارها تيم ذوب فلزات الوند بهار در ورزشگاه 5مرداد اراك مهمان تيم مهر بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، ذوب فلزات كه با كسب 22 امتياز و به تنهايي در صدر جدول رده‌بندي قرار داشت در اين ديدار براي جبران باخت دور رفت مقابل اين تيم گام به ميدان گذاشته بود.   

علي ضميري در اين ديدار با تيم كاملي راهي اراك نشده بود و مشكلات مالي نيز مزيد برعلت شده بود تا نگراني‌هاي اين مربي براي اين بازي دوچندان شود. ذوبي‌ها حميد سراجچي، محمد ميهني، ميثم مرادي، بهروز قاسملو و حميد بيات پنج بازيكن اصلي خود را به دليل 3 كارته بودن به همراه نداشتند و اين باعث شده بود كه اين تيم با تركيبي تدافعي‌تر و با احتياط بيشتري بازي را شروع كند.

در نيمه اول توپ و ميدان بيشتر در اختيار تيم ميزبان بود و بازيكنان اين تيم كه يك سر و گردن از ذوبي‌ها بلندتر بودند اصرار زيادي براي استفاده از توپ‌هاي بلند داشتند و در هر نقطه‌اي از زمين ذوب فلزات كه صاحب توپ مي‌شدند، با توپ‌هاي بلند دفاع و دروازه شاگردان ضميري را هدف مي‌گرفتند كه اين توپ‌ها با ايستادگي مدافعان ذوب يكي پس از ديگري دور شد.

بازيكنان ذوب فلزات كه در نيمه اول بيشتر به دنبال استفاده از ضد حملات بودند بالاخره در دقيقه 30 از اين حربه خود به نتيجه رسيدند و امير پيشخورد مهاجم بلند قامت اين تيم گل برتري را درون دروازه حريف زد.

توپ ارسالي حميد يادگاري از جناح چپ روي سر پيشخورد فرود آمد تا اين مهاجم با ضربه سر دروازه را هدف بگيرد كه دروازه‌بان مهر به زيبايي اما ناقص توپ را بيرون كشيد، توپ برگشتي يك بار ديگر به پيشخورد رسيد كه اين بار مهاجم ذوبي‌ها قدر توپ را دانست و آن را به گل اول تيمش تبدیل كرد.

در اواخر نيمه اول فشار تيم اراكي دوچندان شد اما اين حملات يكي پس از ديگري توسط مدافعان و سعيد بهرامي دروازه‌بان ذوبي‌ها دور شد تا نيمه اول با همان تك گل به سود ذوب فلزات پايان پذيرد.

نيمه دوم بازي در حالي آغاز شد كه بازيكنان مهر اراك براي جبران گل خورده بازي هجومي‌تري را در دستور كار قرار دادند و موقعيت‌هاي خوبي در اوايل نيمه دوم بدست آوردند كه اين موقعيت‌ها به نتيجه‌اي نرسيد و در ادامه با تحليل رفتن توان جسمي بازيكنان اراكي توپ و ميدان بيشتر در اختيار ذوبي‌ها قرار گرفت.

ضميري كه از خط دفاعي خود رضايت فراواني داشت در ادامه براي زدن گل‌هاي بيشتر و اضافه كردن فاصله دست به يك تعويض هجومي زد و تيمور شكري را به جاي يكي از هافبك‌هاي تيمش درون زمين فرستاد تا ذوب با دو مهاجم بازي را دنبال كند.

شكري و پيشخورد در ادامه بارها صاحب موقعيت گل شدند كه در مهمترين آنها شكري در حالي كه با دروازه‌بان تك به تك بود نتوانست توپ را وارد دروازه حريف كند و اين موقعيت‌ها يكي پس از ديگري از دست رفت.

در دقايق پاياني ذوب فلزات ميانه ميدان را در دست گرفت و با كشاندن توپ به ميانه‌هاي زمين سعي داشت بازي را كنترل كند كه در اين امر موفق عمل كرد تا در نهايت اين ديدار با همان تك گل امير پيشخورد پايان پذيرد.

ذوب فلزات بهار با كسب اين 3 امتياز مجموع امتيازاتش را به عدد 25 رساند و انتقام شكست دور رفت را از اين تيم گرفت و به صدرنشيني خود در ليگ دسته سوم كشور تداوم بخشيد. ذوبي‌ها كه هنوز به مطالبات خود نرسيده‌اند با پيروزي در اين ديدار هديه‌اي ويژه براي زارعي مدير عامل خود كه در بيمارستان بستري است فرستادند تا زارعي براي حل مسائل مالي تيمش هر چه زودتر دست به كار شود.

علي ضميري سرمربي ذوبي‌ها در اين ديدار در تركيب ذوب از نفرات زير استفاده كرد.

سعيد بهرامي، مجيد شعباني، امين يادگاري، ميثم رضايي، صادق ديني‌خواه، مهدي مظاهري، مهدي عسگري، سجاد سهامي(تيمور شكري70)، بهنام رسولي و امير پيشخورد( محمد بابايي83)

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن