یک قدم تا قهرمانی نیم فصل؛ تداوم صدرنشینی پاس نوین با یک پیروزی دیگر

b_150_100_16777215_00_images_stories_makethumbnail.jpgپاس نوين همدان يك

 

گل: سيد جمال معصومي(30)

چوكای تالش صفر

داوران: بهمن قاسمي، مهدي ناصحي و عبدالعلي شكرگزار

اخطار: حميد گلزاري امجد و علیرضا شاهسوند(پاس نوين)، محسن یکه‌روستا و رضا اعتمادی (چوکا)

 

اسامي تيم پاس نوين: رسول بلاغي، ايرج لطفي، رضا نورمحمدي، محمدرضا احمدي نيا، عليرضا شاهسوند، آرمين طلایي منش، حامد میرزایی(علی‌اکبر ماهوت‌فروش81)، محسن خدابنده‌لو، سيدجمال معصومي، مصطفي قيصري(حمید گلزاری‌امجد 69) و علي اصغر عاشورياسامي تيم پاس نوين: رسول بلاغي، ايرج لطفي، رضا نورمحمدي، محمدرضا احمدي نيا، عليرضا شاهسوند، آرمين طلایي منش، حامد میرزایی(علی‌اکبر ماهوت‌فروش81)، محسن خدابنده‌لو، سيدجمال معصومي، مصطفي قيصري(حمید گلزاری‌امجد 69) و علي اصغر عاشوري

 

سرمربي: رضا طلايي منش

اسامي تيم چوكا: حامد راست روان، اسماعيل رزبان، علي صنعتي، ميلاد همرنگ، محسن يكه روستا، مهدي قلي‌پور(حسین رفاهی67)، مهدي آقازاده، كيوان محمدن‍ژاد، امير براري(میلاد مرادی52)، دانيال امامي و رضا اعتمادي(یاور پورنامدار72)

سرمربي: داوود نظرمحمدي

همدان، ورزشگاه 15 هزار نفري، از سري رقابت‌هاي ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور، جام آزادگان

به گزارش "همدان فوتبال و به نقل از "همدان‌پيام"، دوازدهمين هفته از رقابت‌هاي ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان روز گذشته با انجام چند بازي در شهرهاي مختلف دنبال شد كه در يكي از اين ديدارها پاس نوين همدان ميزبان تيم قعرنشين چوكاي تالش بود.

پاس نوين صدرنشين رقابت‌هاي ليگ دسته دوم كشور براي تداوم بخشيدن به جايگاه خود به هر 3 امتياز بازي با چوكاي ته جدولي نياز داشت و براي تثبيت جايگاه خود قدم به ميدان گذاشته بود. نويني‌ها با غيبت حسين كاظمي و رضا حاتمي به علت سه اخطاره بودن با تركيبي متفاوت نسبت به بازي گذشته گام به ميدان گذاشتند و رضا طلايي سرمربي و محمودي سرپرست اين تيم نيز به دليل محروميت از روي سكوها بازي را نظاره‌گر بودند.

بازي با حملات پاس نوين آغاز شد و در همان دقايق اوليه مدافعان حريف روي مهاجم پاس مرتكب خطاي پنالتي شدند كه داور با بي‌تفاوتي از كنار آن گذشت.

مسائلي كه چوكایي‌ها در بازي‌هاي خانگي به وجود آورده بودند و اقدام به ضرب و جرح داور كرده بودند ساير داوران را نيز تحت تاثير قرار داده بود؛ به طوري كه در اين بازي مهربانانه با بازيكنان چوكا برخورد كردند و در نيمه نخست از اعلام چند خطا و دادن چند كارت زرد خودداري نمودند.

پاسي‌ها به دور از مسائل حاشيه‌اي تلاش داشتند تا در مستطيل سبز كار را تمام كنند و فوتبال حساب شده‌اي را در مصاف با چوكا به نمايش گذاشتند، حفظ توپ پاسي‌ها، تك ضرب بازي كردن و نفوذ از عمق در دستور كار آنها قرار داشت و اين تيم با گرفتن نبض ميدان حاكم بر توپ و ميدان شد.

بازيكنان پاس نوين بارها تدارك حمله ديدند و به خوبي از مدافعان عبور كردند اما در نواختن ضربات آخر مرتكب اشتباه شدند و چند بار عاشوري، معصومي و قيصري فرصت‌هاي جدي گلزني بدست آوردند كه قدر اين موقعيت‌ها را ندانستند. تيم چوكا نيز كه چشم به ضد حملات و استفاده از اشتباهات پاسي‌ها دوخته بود سعي داشت با ملتهب كردن جريان بازي و ايجاد حواشي به گل برسد.

حملات هجومي پاسي‌ها سرانجام در دقيقه 30 به بار نشست و پاس‌هاي كوتاه بازيكنان در نهايت به سيد جمال معصومي ختم شد كه هافبك نويني‌ها قدر اين موقعيت را دانست و با يك ضربه، شادي‌آور اردوي پاسي‌ها شد و گل برتري تيمش را به ثمر رساند.

پس از اين گل بازيكنان پاس نوين از حملات خود دست نكشيدند و همچنان توپ و ميدان را در دست داشتند و سعي كردند تا به گل‌هاي بيشتري دست يابند اما اين امر محقق نشد تا بازي در نيمه اول با همان تك گل معصومي به سود پاس نوين پايان پذيرد.

با شروع نيمه دوم شاگردان رضا طلايي بازي را هجومي‌تر از قبل آغاز كردند و مي‌خواستند در اين ديدار خانگي تفاضل گل خود را افزايش دهند. چوكا نيز براي جبران گل خورده و كسب حداقل امتياز قدم به ميدان گذاشت تا شايد در نيمه دوم بتواند مقابل صدرنشين رقابت‌ها قد علم كند.

تيم چوكاي تالش در نيمه دوم نبض بازي را در دست گرفت و با ارسال توپ‌هاي بلند سعي داشت تا به دروازه پاس نوين نزديك شود كه در اين حملات چند بار نيز خطرناك ظاهر شد اما مدافعان بلندبالاي پاس نوين اين حملات را يكي پس از ديگري دفع كردند و مانع از فروپاشي دروازه بهترين خط دفاعي ليگ دسته دوم شدند.

با گذشت زمان، رضا طلایی، سرمربی پاس نوين چند تعويض انجام داد تا از فشار حملات چوكا خارج شود كه به مقصود خود رسيد و آرام‌ آرام نويني‌ها بازي را در اختيار گرفتند و در 15 دقيقه پاياني كاملاً بر توپ و ميدان سوار شدند.

تيم پاس نوين در اين ديدار مي‌توانست تعداد گل‌هاي خود را افزايش دهد اما سردرگمي مهاجمان مانع از كاميابي آنها شد و در دهانه دروازه اين فرصت‌ها يكي پس از ديگري از دست رفت تا دقايق پاياني براي پاسي‌ها با نگراني بيشتري نسبت به تغيير نتيجه دنبال شود.

سرانجام اين ديدار پربرخورد كه با ضعف داوري همراه بود با همان تك‌گل نيمه اول معصومي به سود پاس نوين تمام شد تا اين تيم با كسب 3 امتياز همچنان در صدر جدول باقي بماند.

چوكا نيز با اين باخت به تيره‌روزي‌هاي خود در انتهاي جدول ادامه داد تا بخت خود را براي بقا در ليگ دسته دوم و در نيم‌فصل دوم جستجو كند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن