پاس نوین قهرمان فوتبال امیدهای استان

b_150_100_16777215_00_images_stories_makethumbnail.jpgمسابقات فوتبال امیدهای استان پس از گذشت 8 هفته به پایان رسید و تیم فوتبال امیدهای پاس نوین به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، در این رقابت‌ها پنج تیم پاس نوین، پاس، شهرداری از همدان و دو تیم ملی‌پوشان از نهاوند و شاهین از ملایر شرکت داشتند که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت انجام دادند و در نهایت تیم فوتبال پاس نوین با کسب 7 پیروزی و یک شکست و با به دست آوردن 21 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم پاس و شهرداری دوم و سوم شدند.

پاس نوین با مدیریت بهرام یدی و سیفی امسال حضوری پررنگ در فوتبال داشت و در فوتبال پایه نیز موفقیت‌هایی به دست آورد که رقابت‌های امید استان از جمله این موفقیت‌هاست. این تیم در 8 بازی انجام شده با ثبت 22 گل بهترین خط حمله را به خود اختصاص داد و تنها با دریافت 8 گل خورده نیز صاحب قوی‌ترین خط دفاعی شد. تیم پاس نوین در کارنامه خود تنها یک شکست را دارد این شکست‌ مقابل تیم پاس به دست آمد و در سایر دیدارها به پیروزی رسید. ضعیف‌ترین تیم نیز شاهین ملایر بود که تنها یک تساوی مقابل ملی‌پوشان نهاوند به دست آورد و 7 بازی را نیز واگذار کرد.

هدایت این تیم به عهده باقر جنتی یکی از مربیان زحمتکش و بی‌ادعا در فوتبال پایه بود که به خوبی بازیکنان خود را برای رقابت‌ها آماده کرده بود. سرپرستی تیم را نیز نصرا... باباخانی یکی از پیشکسوتان خوش‌نام فوتبال همدان به عهده داشت.

باباخانی هر گاه در فوتبال استان حضور یافت توانایی‌های خود را به رخ کشید و نشان داد که از توان و تجربه بالایی برخوردار است.

تیم فوتبال شهرداری روی یکی از بازیکنان پاس نوین معترض بود که کار به کمیته انضباطی کشید. پاسی‌ها که یک بازیکن اخراجی داشتند از هیأت استعلام می‌کنند که این حکم در بازی معوقه قابل اجراست یا به بازی بعد در جدول مربوط می‌شود که هیأتی‌ها آدرس را اشتباه می‌دهند و پاس نوین از این بازیکن استفاده می‌کند و مورد اعتراض تیم شهرداری قرار می‌گیرد.

سرانجام حکم کمیته انضباطی صادر شده و با توجه به اشتباه مسئولان برگزاری مسابقات حکم بر تجدید بازی داد. بازی تجدیدی قرار بود که هفته گذشته انجام شود اما این بار تیم شهرداری انصراف داد و از رویارویی با امید پاس نوین خودداری کرد و رسماً انصراف خود را به هیأت فوتبال تسلیم داشت. هیأتی‌ها نیز رسماً پاس نوین را قهرمان امیدهای استان در فصل 90 معرفی کردند و این بازی 3 بر صفر به سود پاس نوین اعلام شد.

پاس نوین با کسب عنوان قهرمانی در امیدها نماینده استان در لیگ منطقه‌ای کشور شد. این تیم با تقویت خود و حمایت مدیریت می‌تواند در کشور نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

 اسامی تیم امید پاس نوین

محسن لطفی، مجید جلال‌پور، رضا قمری، حامد رضایی، مجتبی عسگری، میثم زمانی، رضا کاشفی، رضا شیرزاد، صدرا بهبهانی، حجت مجیدی، فرشاد جلیلوند، یاسر صمدزاده، کاظم صالحی، علی کرجی، علیرضا کرمی، امید کفاش، حامد بیات، حسین عسگری، رضا برخورداری، مهرداد اسدی، محمدرضا مرتضایی، سعید عظیمی، محمدباقر بیات، مسعود صادقیان، علی ترک و محمدرضا احمدی‌نیا

سرمربی: باقر جنتی

مربی: محمد بیات

سرپرست: نصرا... باباخانیان

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن