در آغاز نیم‌فصل دوم؛ گل به خودی پیروزی را از پاس نوین گرفت

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin_1.jpg*داتيس لرستان 2

گل‌ها: حسین کاظمی (80 گل به خودی) و ایرج لطفی (84 گل به خودی)

*پاس نوين همدان 2

گل‌ها: علي اصغر عاشوري(17 و40)

داوران: پيمان فرخي مهر، حسن ظهيري و علي حاتميان

اخطار: علیرضا شاهسوند، آرمین طلایی و رضا نور محمدی(پاس)

اسامي تيم داتيس: محمدصادق نادرپور، رامبد عليخاني، احمد عليشاهي، امير منصوريان، سيامك دليري، مهرداد خادمي، علي عزيزي، رضا نصيري، مهدي عبدي، ياسر درويشي و حسين جودكي

سرمربي: مهرداد خادمی

اسامي تيم پاس نوين: رسول بلاغي، ميلاد احمدي، رضا نورمحمدی، ايرج لطفي، عليرضا شاهسوند، سيدجمال معصومي، آرمين طلايي، محسن خدابنده‌لو، حسين كاظمي، علي اصغر عاشوري و مصطفي قيصري

سرمربي: رضا طلايي منش

خرم‌آباد- ورزشگاه تختي، از سري مسابقات ليگ دسته دوم كشور جام آزادگان، هفته چهاردهم- بازي رفت3- صفر به سود پاس نوين

دور برگشت رقابت‌هاي ليگ دسته دوم قهرماني باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان روز گذشته با انجام 6 بازي در گروه دوم دنبال شد كه در يكي از اين بازي‌ها تيم فوتبال پاس نوين همدان صدرنشين رقابت‌ها در خرم‌آباد به مصاف داتيس اين شهر رفت. نويني‌ها كه 28 امتيازي هستند و در صدر جدول جای دارند براي تداوم صدرنشيني با تركيبي تهاجمي قدم به ميدان گذاشت و با بهره‌گيري از آماده‌ترين بازيكنان خود رقابت‌هاي نيم‌فصل دوم را آغاز كرد. طلايي سرمربي پاس نوين با شناخت نسبي از حريف تيم خود را مقابل داتيس به زمين فرستاد و حمله منطقي و حساب شده را در دستور كار قرار داد.

تيم فوتبال داتيس نيز كه از امتياز ميزباني سود مي‌برد براي آنكه خود را از ميانه جدول بالا بكشد به قصد پيروزي قدم به ميدان گذاشت و با سود بردن از حربه بازي خانگي سعي داشت تا به مقصود خود برسد.

دو تيم ابتدا به ارزيابي يكديگر پرداختند و در دقايق اوليه بازي توپ بيشتر در ميانه ميدان بين بازيكنان رد و بدل مي‌شد. پاس نوين كه در صدر جدول از سوي چند تيم تهديد مي‌شود پس از گذشت دقايقي نبض بازي را در دست گرفت و حملاتي ار روي دروازه حريف تدارك ديد. در آن سوي ميدان نيز داتيس به دفع حملات پاس سعي داشت تا با ارسال توپ‌هاي بلند به قلب دفاع پاس راهي به دروازه بلاغي پيدا كند.

شاگردان طلايي كه نسبت به حريف برتري نسبي به بازي داشتند چند بار توسط عاشوري و قيصري در محوطه جريمه دروازه داتيس خطرناك ظاهر شدند و سرانجام پس از 17 دقيقه انتظار به گل دست يافتند.

در دقيقه 17 علي‌اصغر عاشوري بهترين گلزن رقابت‌ها در گروه دوم فرصت مناسبي براي گلزني به دست آورد و به خوبي گل اول پاس نوين را به نام خود ثبت كرد.

 دو تيم كه بازي فيزيكي را در دستور كار داشتند پس از اين گل بارها به سمت دروازه يكديگر حمله كردند اما برتري از آن پاس نوين بود و با گرفتن نبض ميدان، بازي را تحت كنترل خود داشت. بازيكنان تيم كه باخت در خانه را نمي‌پسنديدند سعي داشتند تا با جار و جنجال و روي آوردن به بازي فيزيكي به اهداف خود برسند كه با هوشياري پاس نوين همراه شد و پاسي‌ها با آرام كردن بازي و مديريت، اهداف خود را پياده مي‌كردند.

در دقيقه 40 بازي يك بار ديگر پاس نوين از برتري خود نهايت سود را برد و به گل دوم دست يافت. زننده گل باز هم علي‌اصغر عاشوري بهترين گلزن پاس نوين بود كه به زيبايي اقدام به گلزني كرد تا پاس نوين با ذخيره دو گل نيمه اول را به پايان ببرد.

پاس در نيمه اول كاملاً بر توپ و زمين مسلط بود و بارها تا آستانه گلزني پيش رفت اما تنها دو بار موفق شد.

با شروع نيمه دوم و نيمه مربيان تيم داتيس براي جبران نتيجه با توپ پر به ميدان آمد و تلاش كرد تا با ارسال توپ‌هاي بلند و فرارهاي تند و تيز به گل دست يابد. پاس نوين نيز سعي داشت تا بازي را كنترل و اداره كند و با بستن روزنه‌هاي دفاعي در ضد حملات خطرناك ظاهر شود. حريف كه بي‌مهابا حمله مي‌كرد از دفاع غافل بود و اين فرصت مناسبي براي رسيدن به گل‌هاي بيشتر توسط پاس نوين بود.

پاسي‌ها كه در آستانه يك پيروزي ديگر قرار داشتند در دقايق پاياني دو بار با گل به خودي دروازه خود را باز شده ديدند و بازي برده را مساوي كردند.

در دقيقه 80 ارسال بلند توپ روي دفاع پاس با ضربه سر اشتباه حسين كاظمي درون دروازه بلاغي قرار گرفت تا بازي 2-1 شود. با اين گل لرستاني‌ها روحيه‌اي مضاعف گرفتند و بر دامنه حملات خود افزودند.

ارسال‌هاي بلند هافبك‌هاي اين تيم باعث شد تا داتيس باز هم از اين حربه به گل دست يابد و اين بار نوبت به ايرج لطفي رسيد كه با اشتباه خود و ضربه سر گل تساوي را به نام داتيس ثبت كند. پاس نوين با اين تساوي 29 امتيازي شد و همچنان در صدر جدول باقي ماند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن