بهانه بی‌بهانه فکر آبروی فوتبال شهرداری همدان باشید

b_150_100_16777215_00_images_-57762.jpgبا اعلام منفی شدن تست اولیه کرونای تمام بازیکنان، کادرفنی و عوامل تیم فوتبال شهرداری همدان، دیگر مربی این تیم بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن در ادامه لیگ دو نخواهد داشت.
به گزارش همدان فوتبال و به نقل از سپهرغرب کمتر از هشت روز تا شروع مسابقات لیگ دسته دوم باقیمانده است و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها خود را برای حضور قدرتمند آماده می‌کنند.
وضعیت دو نماینده فوتبال همدان در این مسابقات متفاوت است و تیم پاس تمام تمرکز خود را برای صعود معطوف کرده اما در طرف دیگر، شهرداری که از ابتدا با بوق و کرنای فراوان داعیه صعود داشت در میانه جدول جاخوش کرده است.
در این میان موضوع ابتلای فوتبالیست‌ها به کرونا، ترس زیادی را در میان اهالی فوتبال انداخته است اما مجتبی وثوقی سرپرست شهرداری همدان خبر خوشی داده که تست اولیه کرونای تمام بازیکنان، کادرفنی و عوامل، منفی شده و با خیال آسوده تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.
در دنیای فوتبال مربیانی که بار فنی کمی دارند در عدم نتیجه‌گیری در مستطیل سبز بهانه‌های زیادی را پشت سر هم می‌آورند و به نوعی خود را از انتقادات مبرا می‌کنند که نمونه عینی و قابل لمس آن سرمربی تیم دسته دومی شهرداری است که با وجود در اختیار داشتن همه امکانات در حد لیگ برتر ( زمین تمرینی، خوابگاه، سالن بدنسازی و استخر) تیمش در رده هشتم جدول چهارده تیمی قرار گرفته است.
طی نیم فصل دوم لیگ دو در تمام مصاحبه‌ها سرمربی شهرداری که یک تنه کل اطلاع‌رسانی تیم را بر عهده گرفته و مجال به کسی نمی‌داد بهانه‌های بی‌منطقی برای نتیجه گرفتن می‌آورد این در حالی بود که شرایط برای تمامی تیم‌ها از نظر نبود زمین تمرینی در فصل سرد و دیر شدن مطالبات یکسان بوده است.
چشم خیلی از جوانانی که در شهر همدان عاشقانه دنبال می‌کنند به تیم شهرداری و پوشیدن پیراهن این تیم در مسابقات رسمی و کشوری است پیشنهاد می‌کنیم در چند بازی باقیمانده لیگ دو بهانه بی‌بهانه، فکر آبروی فوتبال شهرداری باشید تا لااقل فصلی که از ابتدای آن قول قهرمانی و صعود به لیگ بالاتر دادید را با عزت و با حرف و حدیث کمتری به پایان برسانید.
از حق نباید بگذریم حمایت شورای شهر و مدیریت ارشد شهری و معاون اجتماعی شهرداری با پیگیری مستقیم پیام حیدری که یکی از افتخارات فوتبال ایران محسوب می‌شود منجر به این شده شهرداری یکی از تیم‌های کم حاشیه لیگ دو لقب بگیرد و با شرایط بسیار مطلوب در طول فصل مسابقات خود را دنبال کرده است اما در نتیجه‌گیری باید به دنبال ضعف فنی سرمربی آن بود و این وضعیت کارشناسی شود.
به گزارش همدان فوتبال و به نقل از سپهرغرب تا پایان هفته 21 تیم د‌‌سته د‌‌ومی شهرد‌‌اری همد‌‌ان با کسب 28 امتیاز و با یک بازی معوقه د‌‌ر جایگاه هشتم گروه الف قرار گرفته است و تقریباً امید‌‌ی برای صعود‌‌ ند‌‌ارد‌‌ و باید‌‌ یکبار د‌‌یگر شاهد‌‌ از بین رفتن 1.5 میلیارد‌‌ تومان با بی‌تد‌‌بیری کاد‌‌رفنی فعلی این تیم باشیم.
گفتنی است بنا بر اعلام سازمان لیگ، شهرداری باید زودتر از بقیه تیم‌ها مسابقات را آغاز کند و بازی معوقه شهرد‌‌اری‌چی‌های همد‌‌ان و فومن روز 13 تیر برگزار خواهد‌‌ شد‌‌.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن