خداحافظ پاس بزرگ؛ آخرین نفس‌های قهرمان آسیا در هگمتانه

b_150_100_16777215_00_images_Z_pas.jpgتیم فوتبال پاس آخرین قهرمان آسیا در فوتبال ایران امروز در همدان به دلیل عدم حمایت مدیران ارشد آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

پاس نامی در فوتبال ایران با نزدیک به ۶۸ سال قدمت و به عنوان آخرین قهرمان ایران در آسیا امروز به سختی ادامه حیات می‌دهد و نفس‌های این تیم به شماره افتاده است.

تیمی که بعد از استقلال و پرسپولیس به عنوان قطب سوم ایران شناخته می‌شد، امروز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در منجلابی سخت فرو رفته و به دلیل عدم حمایت مدیران ارشد استان همدان در حال نابودی است.

امروز تیم فوتبال پاس در همدان به مانند داستان هزار و یک شبی است که باید هزاران شب درباره اتفاقات تلخی که بر سر نام مکتب پاس آمده صحبت کنیم.

هواداران همدانی که با هر باخت این تیم چشم‌مانشان گریان شده و برای هر پیروزی آن سراسر شادی شده‌اند، اما چند سالی می‌شود که در کوچه‌های این هواداران مراسم شادی برگزار نشده است.

تیم فوتبال پاس به هشت هزار شهید، سرداران و فرماندهان استان همدان هبه شده است و مسئولان این استان باید امانتدار این گنج گران‌بها باشند.

یک روز پاسی‌ها توان کرایه کردن یک اتوبوس را ندارند، یک روز هزینه هتل را نمی‌توانند پرداخت کنند و روز دیگر به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی تمرینات این تیم تعطیل می‌شود.

دستگاه ورزش استان همدان به عنوان پدر معنوی تیم فوتبال پاس توجهی به مشکلات این تیم ندارد و مدیریت ارشد استان نیز به اتفاقات پیرامون پاس بی تفاوت است.

در فصل فعلی تیم فوتبال پاس همدان با جذب مربی نامدار و بزرگ کشور مهدی پاشازاده به دنبال صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است، اما تا اینکه پاشازاده توانست با پاس بر ریل نتیجه گرفتن قدم بردارد متأسفانه روز گذشته به‌طور رسمی اعلام شد تمرینات تیم فوتبال پاس همدان به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات تعطیل شده است.

شاید باید باز هم بگوییم امسال هم یک اتفاق تلخ دیگر در انتظار همدانی‌ها است و باید هواداران فوتبال همدان یک سال دیگر حسرت بخورند یا رخت عزای سقوط به لیگ دسته سوم فوتبال کشور را دوباره بر تن کنند.

امیدواریم این بار شاهد این اتفاقات تلخ و ناگوار برای تیم فوتبال پاس همدان نباشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن