پاس به تنهایی در قعر جدول؛

فاجعه نتیجه گیری همدانی ها

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_pas_1400.jpgپس از برگزاری هفته پنجم لیگ دسته دوم باشگاه پاس همدان در قعر جدول گروه ب لیگ دسته دوم جای گرفته است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از فرتاک ورزشی، پاس همدان که طی سال های گذشته روند متوسطی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته اما این روزها با مشکلات شدید مدیریتی و مالی مواجه شده است.
مشکلات پاس تا حدی ادامه داشته که آن ها در دیدار برابر شاهین بندرعامری به میدان نرفتند تا پس از گذشت پنج هفته و با کسب تنها یک امتیاز در قعر جدول گروه خود جای گیرند.
با این روند نتیجه گیری شاگردان سیامک فراهانی، باید نماینده دیار هگمتانه را یکی از مدعیان اصلی سقوط بدانیم چون به نظر می‌رسد آن ها برای خروج از بحران نیاز به یک معجزه دارند.
تیمی که روزی قهرمان آسیا بوده امروز در تهیه نیاز های اولیه خود ناتوان است که دلیلی جز ضعف مدیریتی ندارد، مدیرانی که یکی پس از دیگری به بدهی های این باشگاه افزودند.
باید دید با این شرایط سیامک فراهانی و کادرش تا چه زمانی دوام خواهند آورد، آیا سیامک جوان، پاس پا به سن گذاشته را نجات می‌دهد یا شاهد آخرین نفس های سبز ترین تیم کشور خواهیم‌ بود.
نویسنده : امیررضا رضایی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن