شرايط كلي پاس و رقيبان انتهاي جدول براي بقاء در چهار هفته باقي مانده

b_150_100_16777215_00_images_stories_persian_gulf_cup.jpgنتایج بدست آمده در هفته سی ام مانند هفته بیست و نهم رقابت در انتهای جدول را همچنان مبهم نگهداشت تا رقابت برای بقاء در لیگ برتر در چهار هفته باقی مانده، همچنان تنگاتنگ و نفس گیر دنبال شود.

 

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، نکاتی کلی که می توان از دیدارهای باقی مانده برداشت کرد به شرح زیر است:

 

1- تیمهای راه آهن و شهرداری تبریز هریک 3فینال انتهای جدولی در پیش دارند که به همين علت کار سخت تری را نسبت به سایر تیم ها پیش رو دارند.

 

2- تیم های استیل آذین، پیکان قزوین و پاس همدان به ترتیب با -27، -18 و -14 تفاضل گل از بدترین تفاضل برخوردارند، بنابراین با توجه به بازی های سختی که در 4 هفته باقی مانده دارند، نمی توانند در شرایط امتیاز مساوی چندان به بقاء در لیگ امیدوار باشند و فقط باید به کسب امتیازات لازم و ایجاد فاصله نسبت به انتها، با امتیازات بیشتر امیدوار باشند.

 

3- پاس همدان تنها تيمی است که از 4 دیدار باقی مانده، 3مسابقه در همدان میزبان حریفان خواهد بود که این خود یک امتیاز بزرک محسوب می شود.

 

4- سه گلی پاس در برابر ملوان دریافت کرد، روی اشتباه مسلم کادر فنی در چینش اولیه، بی برنامگی در حملات و ضعف مفرط دفاع تیم، رقم خورد و دریافت سه گل که منجر به منفی تر شدن تفاضل گل نسبت به سایر حریفان شد، ممکن است در روزهای آینده برای این تیم گران تمام شود.

 

5- پاس در نیمه مربیان بازی را به حریف واگذار کرد، در حالی که نماینده همدان از ارتفاع بالاتر به منطقه ای هم سطح دریا رجعت کرده بود و اصولا می بایست از وضعیت تنفسی بهتری نسبت به روزهای گذشته و نسبت به حریف برخوردار می شد، در نیمه دوم؛ شاهد افت چشم گیر بازیکنان پاس از لحاظ قوای بدنی بودیم.

 

6- پیروزی در دیدار این هفته در برابر ذوب آهن در همدان علاوه بر بهبود وضعیت این تیم در جدول، می تواند روحیه از دست رفته را به جمع بازیکنان بازگردانده و آنها را برای دیدار حساس و سرنوشت ساز در هفته سی و دوم در برابر شهرداری در همدان آماده تر نماید. (فصل گذشته پاس در اصفهان ذوب آهنی که نایب قهرمان آسیا شد را شکست داد و کسب پیروزی در این دیدار خانگی دور از دسترس نمی باشد.)

 

براي مشاهده جدول بزرگ روي عكس زير كليك نمائيد.

 

جدول

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن