شكست ذوب آهن؛ سخت اما شدني!

b_150_100_16777215_00_images_stories_akse_timi_pass_picture20034.jpgتيم فوتبال پاس همدان كه رقابت نزديكي را با 7 تيم ديگر براي فرار از سقوط دارد، در هفته سي‌ويكم در همدان ميزبان راه‌آهن است.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، تيم فوتبال پاس در شرايطي در برابر ذوب‌آهن اصفهان قرار مي‌گيرد كه هر دو تيم نياز مبرم به كسب پيروزي در اين ديدار دارند.

پاس براي فرار از سقوط و گرفتن گوي سبقت از ساير تيم‌هاي انتهايي جدول و ذوب آهن براي ماندن در كورس قهرماني و كسب پيروزي در چهار ديدار آخر به اميد توقف سپاهان اصفهان، در اين ديدار حاضر مي‌شوند.

ذوب‌آهني‌ها كه هفته‌ها صدر جدول ليگ را در اختيار داشتند، طبق عادت ديرينه در هفته‌هاي آخر و در ديدارهاي حساس، نتايج بازيها را از دست دادند تا جايگاه خود در جدول را به سپاهان سپرده و اكنون در رقابت با سه تيم استقلال، تراكتور سازي و پرسپوليس، بيشتر در انديشه تثبيت نايب قهرماني باشند.

پاس همدان نيز اي روزها با توجه به شرايطي كه استيل آذين در جدول بوجود آورده و ابهامات موجود در خصوص نحوه حضور اين تيم در ادامه رقابتها، شرايط سختي را پيش رو دارد و براي پيش‌گيري از اما و اگر هاي هفته آخر،  به كسب پيروزي در دو ديدار آينده برابر ذوب‌آهن و شهرداري تبريز كه هر دو ديدار نيز در همدان برگزار خواهد شد، محتاج است.

همين مساله مي تواند موجب تشديد حساسيتهاي بيشتر از انتظار اين ديدار شود اماپاسي‌ها بايد موظب باشند كه به حاشيه‌ها دامن نزنند، چرا كه وقوع دوباره اين اتفاقات در همدان، ممكن است اين بار باري پاس گران تمام شود.

بردن ذوب‌آهن در همدان، دور از دسترس نيست و مسئولان پاس بايد چند روزي كه تا بازي فرصت دارند را به كارهاي روحي و رواني با بازيكنان بپردازند و روحيه برتري و پيروزي را در آنها تقويت كنند.

پاس فصل گذشته در اصفهان ذوب‌آهن را شكست داد و كسب پيروزي در اين مقطع در ورزشگاه خانگي هرچند سخت است اما شدني است!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن