پاس همدان با شکست ذوب آهن می تواند تا رده دوازدهم جدول بالا برود

b_150_100_16777215_00_images_stories_lige_bartar.jpg

با توجه نتایج بدست آمده در پنج بازی برگزار شده از هفته سی و یکم، سقوط استیل آذین به لیک یک را تقریبا مسجل شده و راه آهن را نیز می توان با توجه به تساوی با استیل آذین، به عنوان دومین تیم در آستانه سقوط در نظر گرفت        .

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، نکاتی کلی که می توان از دیدارهای باقی مانده برداشت کرد به شرح زیر است:

*تیم راه آهن با توجه به بازیهای سختی که در برابر پیکان در قزوین و نفت تهران پیش رو دارد، کار بسیار سختی را برای فرار از سقوط پیش رو دارد. راه آهن در هفته آخر در برابر کرمان در تهران قرار خواهد گرفت

*تيم پیکان قزوین نیز از پتانسیل بالایی برای سقوط برخوردار است.؛ بازی با سایپا در کرج و راه آهن در قزوین و در نهایت مصاف با پرسپولیسی که برای کسب سهمیه آسیایی می جنگد در آخرین هفته، راه بسیار دشواری را برای فرار از سقوط پیش پای قزوینی ها قرار داده است.

*پاس همدان و نفت تهران که یک بازی از حریفان کمتر دارند، فردا در دیدارهایی دشوار در برابر ذوب آهن و پرسپولیس قرار خواهند گرفت که هریک از این دو تیم در صورت کسب پیروزی، می توانند گامی بلند برای بقاء در لیگ بردارند.

*دیدار فردای پاس در برابر ذوب آهن تاثیر بساری در سرنوشت این تیم خواهد داشت، چرا که پاس همدان در صورت پیروزی در دیدار فردای خود در برابر ذوب آهن می تواند تا رده دوازدهم بالا و صرفا به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به شاهین در این رده جای بگیرد. از طرفی تساوی در این دیدار پاس را مجددا به رده پانزدهم برخواهد گرداند.

*سایپا کرج هم رفته رفته به سمتی می رود که خود را به عنوان یکی از گزینه های سقوط مطرح کند؛ دیدارهای سخت در برابر پیکان، تراکتورسازی و سپاهان کار سختی را در سه هفته باقی مانده، برابر شاگردان محمد مایلی کهن فراهم کرده است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن