کارشناسان فوتبال همدان؛ تیم پاس در گروه آسانی قرار گرفته است

b_150_100_16777215_00_images_stories_13890509_203834_700.jpgدر مراسم قرعه كشي ليگ دسته اول امسال؛ سه تیم سقوط کرده از لیگ برتر به لیگ دسته اول و تنها تیم بازمانده از پلی‌آف در این سیدبندی، قرار و تیم های پیکان و آلومینیوم هرمزگان (اولی لیگ برتری و دومی تیم بازمانده از پلی آف) در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.
يه گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان" و به نقل از خبرگزاري برنا استان همدان، اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین گروه اول و دوم داشته باشیم، به راحتی و با یک نگاه متوجه کار نه چندان دشوار پاس خواهیم شد.

در گروهی که پاس باید در آن ادامه حیات دهد، تیم‌های نه چندان مطرحی چون استقلال جنوب تهران، گل‌گهر سیرجان، ماشین‌سازی تبریز، داماش درود، شهرداری یاسوج و نیروی زمینی تهران قرار دارند و اگر بخواهیم بدبینانه به این گروه نگاه کنیم، کار پاس تنها برابر برق شیراز و آلومینیوم هرمزگان کمی سخت خواهد بود.
در شرایطی که در گروه دوم تیم‌های مدعی مثل پیکان تهران، استیل آذین سمنان، گسترش فولاد تبریز، ابومسلم خراسان، مس رفسنجان و ایران جوان بوشهر حضور دارند که همگی خود را برای صعود به لیگ آماده كرده اند و شمشیر را برای یکدیگر از رو بسته‌اند.
علاوه بر اینها یارگیری پاس اگر بهتر از یک تیم لیگ برتری نبوده باشد، از نظر کیفیت، کمتر از تیمهایی چون مس سرچشمه، ملوان انزلی و نفت تهران نیست و این کفه ترازو را برای پاس نسبت به تیمهای رقیب سنگین‌تر می‌کند.
کارشناسان فوتبال همدان نیز به اکثریت بر این باورند که گروه پاس نسبت به گروه اول بازیها گروه به مراتب آسان تری است.
سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان در این باره گفت: با توجه به اینکه تیمهای ابومسلم و پیکان، تیمهای ریشه داری بوده و به دنبال صعود هستند؛ کارشان خیلی دشوار است.
محمود الماسی افزود: علاوه بر این دو تیم، استیل آذین و گسترش فولاد هم برای صعود می‌جنگند، چراکه استیل هم مثل پیکان برای اولین سال است که به لیگ یک سقوط می‌کند و هر دو می‌خواهند خیلی زود به لیگ بازگردند.
وی در خصوص یارگیری پاس نیز اضافه کرد: یارگیری نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب تر بوده و با این خریدها فکر می‌کنم کار پاس برای رسیدن به لیگ برتر دشوار نخواهد بود.
الماسی ادامه داد: فراز کمالوند سابقه درخشانی در صعود تیمها به لیگ برتر داشته و من اطمینان دارم که این روند برای پاس نیز تداوم خواهد داشت.
سرمربی تالار وحدت همدان اضافه کرد: همچنین عملكرد عباس صوفی در فصل نقل و انتقالات و خرید مهره‌های نامی و خوب، باعث شده عملکرد پاس به سایر تیمهای هم‌گروه بچربد.
وی تصریح کرد: هواداران همدانی وقتی لیگ برتر آغاز شود تازه متوجه خواهند شد که نبود پاس چقدر سخت است و باید با حضور پرشور در بازی‌های پاس در دسته یک، زمینه صعود به لیگ برتر را خیلی زود فراهم سازند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمرینات مناسب پاسی‌ها زیر نظر کمالوند و اردویی که تدارک دیده شده است، بازیکنان به آمادگی لازم خواهند رسید.
رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال گفت: اگر بخواهیم از دو گروه بازیهای دسته اول باشگاههای کشور یکی را گروه مرگ بنامیم، قطع یقین گروه اول شایسته این لقب است.
محمد بهگندم افزود: گروه اول بازیها طوری شد که به جرات می‌توان چهار تیم استیل آذین، پیکان، ابومسلم و گسترش فولاد را سرگروه بخوانیم و این چهار تیم را در یک سید قرار دهیم.
وی اضافه کرد: فکر نمی‌کنم پاس با وجود این یارگیری و آمادگی بازیکنان خود، کار دشواری داشته باشد.
بهگندم ادامه داد: شاید برق شیراز، شیرین فراز کرمانشاه و آلومینیوم هرمزگان کار را کمی برای پاس سخت کنند اما صعود از گروه دوم بازی‌ها برای پاس آسوده خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن