وقتی باشگاه حرفه‌ای بدون مدیرعامل اداره می‌شود؛ امور حقوقی باشگاه پاس همدان پیشگام‌تر از همیشه

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifپاسی‌ها با مشکل و بحران مدیریتی مواجه هستند.

به گزارش همدان فوتبال و به نقل از "آتی نیوز"، تیم فوتبال پاس همدان که فصل گذشته را یک فصل کابوس‌وار برای خود در لیگ برتر دید و سرانجام در آخرین ثانیه های لیگ دهم محکوم به سقوط به دسته پائین‌تر شد تا هم اینک و بعد از چهار سال حضور در لیگ برتر شانس خود را در لیگ یک برای بازگشت به لیگ برتر جستجو کند، این روزها اصلا حال و هوای خوشی ندارد.

این روزها بعد از استعفای «عباس صوفی»، مدیرعامل سابق، پاس درحالی بدون مدیرعامل و بدون متولی کار خود را دنبال می‌کنند که اسماً اداره کل تربیت بدنی و امور جوانان به همراه رئیس هیات دوچرخه سواری همدان اداره کنندگان این باشگاه هستند.

اما مشکل بزرگی که روزهای اخیر پاس همدان را تهدید می‌کند، مشکل بدهکاری است. پاسی ها که از سال‌های پیش و از زمان مدیریت‌های قبلی به انواع و اقسام مربی و بازیکن و غیره بدهکار بوده و هستند، این روزها به شدت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تحت فشار قرار دارند تا بدهی های گذشته خود را پرداخت کنند.

بعد از آنکه «سوشا مکانی» با گرفتن حکم کسر امتیاز و تعلیق باشگاه پاس سرانجام موفق به وصول مطالباتش بعد از حدود 2 سال از این تیم شد، حالا دیگر طلبکاران این باشگاه که هر کدامشان نیز حکم های قضائی صادر شده از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را مبنی بر کسر امتیاز از این تیم و تعلیق از ادامه مسابقات را در اختیار دارند در صف دریافت مطالباتشان ایستاده اند.

از علیرضا منصوریان، اصغر مدیر روستا، اسماعیل اردلان، محسن عاشوری و محسن گروسی مربیان پیشین این باشگاه گرفته تا روزبه شاه‌علیدوست، هادی رمضانی، مجید حیدری، مرتضی عزیز محمدی، حامد رسولی، سامان صفا، مقداد قباخلو و چند بازیکن سابق دیگر این تیم، همگی با در دست داشتن چک های برگشت خورده و احکام کمیته انضباطی در صف وصول مطالباتشان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار آتی، این در حالی است که هیات مدیره این باشگاه کوچکترین اعتنائی به این امر ندارند، پاسی‌ها اگر نتوانند به زودی مطالبات وصول نشده شاکیان خود را پرداخت کرده و رضایت آنان را جلب نمایند، در مرحله اول با کسر امتیاز و در مرحله دوم با تعلیق و کنار گذاشته شدن از لیگ دسته اول و در نهایت سقوط به لیگ دسته دوم مواجه خواهد شد.

این درحال است که تا چندی پیش مشکلی در ایم زمینه وجود نداشت و این محکومیت‌ها ثمره زحمات مسئول جدید امور حقوقی این باشگاه است که در غیاب مدیرعامل به سختی زحمات را بر دوش کشیده و از حقوق این باشگاه در مجامع مربوطه دفاع کرده است!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن