مردودی داور همدانی در تست آمادگی جسمانی داوران لیگ برتر

b_150_100_16777215_00_images_stories_cart_ghermez.jpg

دبیر دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: تست آمادگی جسمانی امروز داوران بر اساس آخرین متد فیفا برای تعیین شرایط جسمانی داوران انجام شد.

 

به گزارش همدان فوتبال، بهرام مهرپیما در خصوص تست آمادگی جسمانی داوران لیگ برتری اظهار داشت: آزمون موفقیت آمیزی را در هوایی مطبوع و با حضور برترین داوران لیگ برتری برگزار کردیم که فقط دو کمک داور از بوشهر و همدان در این تست رد شدند.


وی افزود: حمیدرضا رحیمی، کمک داور همدانی، به دلیل مشکلی که از ناحیه مچ پا برایش به وجود آمد از ادامه شرکت در تست بازماند که البته این به دلیل مصدومیتی بود که از قبل دچارش شده بود. ما برای او این فرصت را قائل می شویم تا در مرحله بعدی تست داوران شرکت کند.


دبیر دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره نفر دوم رد شده در تست امروز توضیح داد: علیرضا کناری از بوشهر، دیگر کمک داور امروز بود که از 20 مرحله آمادگی جسمی 9 مرحله را با عدم موفقیت سپری کرد و نتوانست شرایط لازم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر را احراز کند.


مهرپیما در پایان تاکید کرد: تست آمادگی جسمانی امروز داوران بر اساس آخرین متد فیفا برای تعیین شرایط جسمانی داوران انجام شد. 20 مرحله دوی استقامت 150 متر و 6 مرحله دوی سرعت 40 متر از جمله بخش های این آزمون بود که البته برای داوران بین المللی 26 مرحله دوی 150 متر در نظر گرفته شده بود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن