برگزاری کلاس داوری درجه دو فوتبال کشور در همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_bojari.JPGکلاس ارتقای داوری فوتبال کشور از درجه سه به دو در همدان برگزار شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، دبیر هیات فوتبال همدان گفت: کلاس داوری در راستای ارتقای سطح دانستی ها و دانش داوران از درجه سه به دو به مدت چهار روز در همدان برگزار شد.


مهدی بوجاریان اظهار کرد: در این کلاس آموزشی و ارتقای داوری 25 داور واجد شرایط از استان های همدان و کرمانشاه شرکت داشتند.


وی بیان کرد: مهرداد ذهبی مدرس داوری فدارسیون فوتبال، کار تدریس در این کلاس ارتقای سطح را عهده داشت.


بوجاریان خاطرنشان کرد: برپایی این کلاس داوری امتیاز مهمی برای هیات فوتبال استان همدان است و باتوجه به اجرای طرح آسیا ویژن، AFC نمره خوبی به همدان می دهد.


وی با قدردانی از کمیته داوران و دپارتمان داوری هیات فوتبال استان همدان در پیگیری میزبانی کلاس های داوری در درجه های مختلف گفت: داوران همدانی می توانند از این فرصت برای ارتقای سطح مدرک خود استفاده کنند.


در پایان این کلاس از شرکت کنندگان در دو بخش تئوری و عملی آزمون کتبی گرفته شد و کسانی که نمره حد نصاب را دراین آزمون به دست آورند کارت درجه یک داوری دریافت می کنند.

 

همدان دارای بیش از 50 داور در سطوح استانی، ملی و بین المللی است.

 


نظرات   

 
0 #1 محمود دهقانی 1395-10-11 03:09
با سلام و خسته نباشی.من موفق نشده ام که شماره ایی از شما پیدا کنم.میخواستم برای کلاس داوری فوتبال درجه 2 ثبت نام کنم.از استان لرستانم. اگر ثبت نام میکنید بمن اطلاعی دهید ممنون 09012713643
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن