«مرضیه نیک‌خواه» بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان مورد استقبال قرار گرفت

b_150_100_16777215_00_images_banovan.jpgبا حضور حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین و سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان «مرضیه نیک‌خواه» بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان مورد استقبال قرار گرفت.
حمید سیفی در آئین رسمی استقبال از مرضیه نیک‌خواه که با حضور دکتر حاجی‌بابایی؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، والدین، مربیان، ورزشکاران و غیره برگزار شد ضمن تبریک به جامعه ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: اراده جوانان خصوصاً بانوان استان نشان از افق روشن ورزش استان همدان دارد.
وی تصریح کرد: دختران ما در استان همدان بسیار توانمند هستند و نشان دادند می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند همچنان که امروز دختران توانمند استان همدان در رشته‌های مختلف ورزش همچون تنیس‌روی‌میز، قایقرانی، فوتبال، دوومیدانی و ... دارای جایگاه ویژه هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ورزش‌کردن و انجام کارهای تیمی یک فرهنگ است که باید تقویت شود، گفت: شما می‌توانید به‌عنوان الگویی توانمند و موفق برای بانوان نوجوان و جوانان استان باشید.
وی با اشاره به اینکه پیروزی شما انعکاس بسیار خوبی در جامعه داشت، تصریح کرد: با تمام وجود علاقه‌مند به توسعه ورزش بانوان و دختران استان هستیم.
سیفی با تاکید بر اینکه خوشحالیم امروز همدان در تیم ملی فوتبال بانوان دارای نماینده است، گفت: در حال حاضر با بررسی‌های صورت‌گرفته زمین چمن مجموعه شهدای قدس همدان برای ۳ روز در هفته در اختیار فوتبال بانوان قرار گرفته است امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور با استعدادیابی مؤثر بتوانیم نمایندگانی توانمند در تیم‌های مختلف داشته باشیم.
وی با بیان اینکه دکتر حاجی‌بابایی یکی از نمایندگان پرتوان کشور و استان همدان است که همواره حامی ورزش بوده و هست، گفت: نگاه مجمع نمایندگان استان همدان به ورزش با دید وسیع است و همین عمر موجب شده مشکلات و محدودیت‌های اعتباری نداشته باشیم.
در ادامه نیز نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان ما در کشور علی‌رغم محدودیت‌ها اگر تلاش کنند به هر جایگاهی که بخواهند دست خواهند یافت، گفت: در مسیر موفقیت سختی‌ها و چالش‌ها وجود دارد اما باید تلاش کرد و تا رسیدن به هدف از تلاش باز نایستیم.
وی افزود: هرچه در توان داشته باشیم برای حمایت از جامعه جوان و ورزشکار استان بکار خواهیم گرفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن