در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان

جمیله کشاورز برای پاس همدان و همیاری شهرداری سوت می‌زند

b_150_100_16777215_00_images_stories_davar.jpgاز سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمیله افشار داور مسابقه بین بانوان پاس همدان و همیاری شهرداری آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های ایران با انجام شش بازی پیگیری خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها تیم پاس همدان به مصاف تیم همیاری شهرداری آذربایجان‌غربی خواهد رفت.

 

مسابقات امسال در سطح قابل قبول‌تری نسبت به سال‌های گذشته در حال جریان است و در این کورس 12 تیم شامل فولادنورد کوه‌سیرجان، آینده‌سازان میهن، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، پاس همدان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال‌ تهران، نگاردژ شیراز، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی و دلوار ‌کشتی‌ جنوب‌بوشهر حضور دارند و به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.


تیم فوتبال بانوان پاس همدان که به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور دارد با وجود اینکه آخرین تیمی بود که به گردونه مسابقات وارد شد اما نتایج نسبتاً خوبی را کسب و موفق شد تا پایان هفته هفتم با کسب سه باخت و سه پیروزی و بدون تساوی و یک بازی معوقه با 9 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گیرد.


دختران فوتبالیست همدانی هفته گذشته تلخ‌ترین باخت خود را در فصل امسال برای صدرنشین گروه شهرداری بم تجربه کردند و با شش گل مغلوب حریف شدند و در این هفته برای جبران شکست هفته قبل خود به میدان خواهند رفت.


پاسی‌ها امروز چهارشنبه در ارومیه به مصاف تیم همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی خواهند رفت که در صورت پیروزی با توجه به نزدیکی امتیازات در جدول امکان صعود تا رده چهارم جدول را دارند.


بنا بر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی و پاس همدان را جمیله کشاورز (داور وسط)، معصومه شکوری و سمانه رضایی (کمک داور) و ژاله طوفانپور (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین زهرا حاجیان به عنوان نماینده اعزامی از فدراسیون در این بازی حضور خواهد داشت.


مسابقات فوتبال هفته هشتم لیگ برتر بانوان با پنج بازی دیگر پیگیری می‌شود که اسامی داوران و نماینده اعزامی از فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:


هفته هشتم - چهارشنبه

1/8/92

فولاد نورد کوه - ملوان بندرانزلی ساعت 14:30 / ورزشگاه تختی سیرجان

مائده جعفری، سیمین گوهری، الهام مهری، الناز هادی‌زاده، نماینده: لیلا یوسفی


پالایش و گاز ایلام - هیئت فوتبال گرگان ساعت 9:30 / ورزشگاه تختی ایلام

شیوا یاری، فاطمه نوذری، سارا نصرالهی، کبری مردانی، نماینده: فاطمه غلامپور


نگار دژ شیراز - دلوار کشتی جنوب ساعت 10:00 / ورزشگاه دستغیب شیراز

انسیه خباز مافی‌نژاد، بهاره سیفی، زهرا امدادی، تهمینه ناطقی، نماینده: فرانک شهبازی


شهرداری بم - آینده سازان میهن ساعت 14:30 / ورزشگاه فجر بم

سرور ساعدی، سمانه محسنی، مهناز ذکایی، آتنا لشنی، نماینده: شکوفه مهینی


هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان- استقلال تهران ساعت 14:30 / استادیوم تختی زاهدان

سلطنت نوروزی، فاطمه سپاهی، سلما رضوی، مهشاد منصوریان، نماینده: زری پورلاهیجی


تا پایان هفته هفتم تیم فوتبال بانوان پاس همدان با 9 امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به پالایش و گاز ایلام در هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و در مقابل تیم میزبان تیم همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی با 10 امتیاز وضعیت بهتری دارد و در مکان پنجم این جدول جای دارد.


مسابقه حساس بین همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی و پاس همدان امروز چهارشنبه اول آبان در ورزشگاه تختی شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

 

 


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن