سرمربی بانوان پاس:

جایگاه پاس در جدول انگیزه ما را کم نخواهد کرد

b_150_100_16777215_00_images_stories_banovan-pas.jpgسرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: وضعیتی که امسال بانوان پاس با آن مواجه شده و شرایط جدول، باعث نخواهد شد بی‌انگیزه به میدان برویم.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، مینا امینی اظهار کرد: لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با اتفاقات عجیبی همراه شد و این موضوع باعث شد تا در پایان دور رفت سه تیم به دلایل مختلف از ادامه کار انصراف دهند.

 

وی افزود: انصراف سه تیم در میانه راه باعث شده تا فدراسیون در نیم‌فصل مجدد برنامه جدیدی بر اساس قرعه تدوین کند که این موضوع از نظر کیفی بر روی مسابقات امسال تأثیر داشته است.

 

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان یادآور شد: ماهان تندیس قم، شهرداری جیرفت و کیان صدرای شیراز سه تیمی بودند که بعد از مسابقات دور رفت از جدول 12 تیم لیگ برتر بانوان کنار گذاشته شدند.

 

به گفته وی، وضعیت امسال لیگ بانوان باعث شده تا بنا بر تصمیم مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران از بین 9 تیم باقی مانده هیچ تیمی سقوط نکند.

 

امینی در ادامه با اشاره به وضعیت تیمش در چند بازی باقی مانده لیگ برتر گفت: در حال حاضر تمرینات خود را در همدان پیگیری می‌کنیم و اتفاقاتی که در جدول و برنامه لیگ صورت گرفته تأثیری در انگیزه بازیکنان ما نداشته است.

 

وی با بیان اینکه تیم پاس این هفته باید برابر تیم ملوان بندرانزلی در خانه حریف به میدان بروند، اضافه کرد: بدون در نظر گرفتن جایگاه تیم میزبان به دنبال ارائه یک بازی منطقی هستیم.

 

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان ادامه داد: در چهار هفته پایانی باید برابر تیم‌های رده‌های اول تا چهارم گروه به میدان برویم و این موضوع کار را برای سخت خواهد کرد.

 

وی افزود: انگیزه‌ای که در بازیکنانم سراغ داریم مطمئنم با همه سختی‌هایی که در فصل وجود داشته بازی خوبی را برابر حریف قدرتمند خود به نمایش خواهند گذاشت.

 

امینی بیان کرد: در این هفته مهناز تقی‌پور به دلیل سه اخطاره بودن همراه تیم نیست و تقریباً از همه نفرات در اختیار بنا به تشخیص استفاده خواهیم کرد.

 

تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران تیم پاس همدان با کسب 10 امتیاز در جایگاه نهم این گروه قرار گرفته است.

 

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر بانوان ایران تیم بانوان پاس روز جمعه یکم اسفند از ساعت 10 صبح در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف بانوان ملوان این شهر خواهد رفت.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن