پاس همدان به دنبال انتقام از قعرنشین لیگ ۲

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpg هفته هفدهم رقابت‌های گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور در شرایطی روز پنجشنبه(فردا) با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که پاسی‌ها در همدان میزبان میلادمهر قعرنشین هستند.
شاگردان «علی قربانی» در سه هفته اخیر توانسته‌اند با ۲ برد و یک تساوی، عملکرد خوبی را در جدول رقابت‌های گروه ب لیگ ۲ داشته باشند و اکنون به دنبال انتقام شکست دور رفت برابر میلادمهر تهران هستند.
تیم پاس در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر میلادمهر تهران در شرایطی که یک بر صفر پیش بود، در نهایت ۲ بر یک شکست خورد.
دیداری جنجالی که با اشتباهات فردی پاسی‌ها و قبول شکست همراه شد و حواشی متعدد را در این تیم ایجاد کرد.
حالا پاسی‌ها برای ارتقا جایگاه خود در جدول گروه ب و انتقام باخت دور رفت مقابل میلادمهر قعرنشین صف آرایی می‌کنند.
این دیدار قرار است از ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه فردا پنجشنبه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شود.
اوضاع وخیم میلادمهر تهران
شرایط حریف پاس در جدول رده‌بندی لیگ ۲ به هیچ عنوان مطلوب نیست و در ۶ دیدار اخیر خود با شکست برابر حریفان روبه رو شده است.
میلادمهر تهران در ۶ هفته اخیر مقابل حریفان خود تن به شکست داده و در ۹ هفته گذشته نیز موفق به برد نشده است.
میلادمهرتهران در ۶ هفته اخیر مقابل حریفان خود تن به شکست داده و در ۹ هفته گذشته نیز موفق به برد نشده است.
این تیم شرایط نامطلوبی در جدول رده‌بندی دارد و هم اکنون تنها با ۲ برد، چهار تساوی و ۱۰ باخت و ۱۰ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی گروه ب قرار گرفته است.
شکست میلادمهر در مقابل پاس در بازی فردا شب یک قدم دیگر آن‌ها را سقوط به لیگ دسته سه نزدیک می‌کند.
تیمی که در ۹ هفته اخیر ۶ باخت و ۲ تساوی در کارنامه‌اشبه ثبت رسیده است.
آن‌ها در نیم فصل بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را از دست دادند و چندین بار نیز دست به تغییر سرمربی زدند.
نکته جالب توجه اینکه یکی از ۲ برد آن‌ها در فصل جاری لیگ ۲ مقابل پاس در دیدار رفت بود و اکنون با شرایط بسیار متفاوت باید برابر پاس قرار بگیرند.
نماینده تهران در صورت برتری در این بازی شاید بتواند یک پله در جدول گروه ب صعود کند اما در صورت شکست یا تساوی این احتمال هم وجود دارد که به قعر جدول سقوط کند.
اوضاع وخیم میلادمهر تهران باعث شده تا برای سایر تیم‌ها به زنگ تفریح تبدیل شود و با ۲۰ گل خورده یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی گروه ب را به خود اختصاص دهد.
این تیم در گلزنی هم مشکلات عدیده دارد به طوریکه در ۱۶ بازی اخر خود تنها ۷ گل زده داشته که ۲ گل آن به تیم پاس همدان بوده است.
حالا این تیم نگون بخت باید در برابر پاس رده ششمی قرار بگیرد.
عزم پاس برای انتقام
شکست غیرمنتظره پاس مقابل میلادمهر تهران بدون تردید یکی از تلخ‌ترین دیدارهای فصل جاری این تیم در لیگ ۲ کشور بود.
هر چند پاسی‌ها بعد از این باخت نتایج بهتری کسب کردند اما میلادمهر تیمی بود که به سایر حریفان امتیاز داد و پاس از این مهم بی‌بهره ماند.
حالا پاسی‌ها در شرایطی به مصاف میلادمهر تهران می‌روند که پیروزی در این بازی هر چند جبران شکست دور رفت است اما امید برای صعود را میسر نمی‌کند.
فاصله ۱۳ امتیازی با صدر جدول و ۱۰ امتیازی با تیم دوم جدول، شرایط صعود را برای پاس سخت کرده و شاید معجزه باعث تغییر مثبت در این مسیر شود.
فاصله ۱۳ امتیازی با صدر جدول و ۱۰ امتیازی با تیم دوم جدول، شرایط صعود را برای پاس سخت کرده و شاید معجزه باعث تغییر مثبت در این مسیر شود.
با این حال پاس در بازی فردا شب به دنبال سه امتیاز است تا با علی قربانی سرمربی نیم فصل دوم خود به بازی‌های بدون باخت ادامه دهد.
حریف آن‌ها هر چند ناکام و ضعیف است اما همواره باید از تیم‌های زخم خورده ترسید و آن‌ها را دست کم نگرفت.
در واقع میلادمهر قعرنشین چیزی برای از دست دادن ندارد و بقای آن‌ها در لیگ ۲ نیز جنگیدن، امتیاز گرفتن برای فرار از قعر جدول است.
شاگردان علی قربانی در صورت برتری در این بازی می‌توانند با خوش شانسی به رده سوم جدول برسند و البته این مهم در شرایطی رقم می‌خورد که شاهین بندرعامری، شهدای بابلسر و نیروی زمینی مقابل حریفان خود امتیازی کسب نکنند.
برد در بازی مقابل میلادمهر شرایط پاس را در جدول بهبود می‌بخشد و شاید مسیری باشد برای رسیدن به مرحله پلی آف لیگ ۲ که اکنون در اختیار نفت امیدیه است و با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به نماینده همدان، در رده دوم جدول جای گرفته است.
رفع مشکلات و آرامش در پاس
با جابجایی محل اقامت تیم پاس، مشکلات این تیم نیز برطرف شده و اکنون آن‌ها در آرامش کامل می‌بایست به دنبال کسب امتیاز در دیدارهای باقی مانده باشند.
هفته گذشته با پرداخت درصدی دیگر از قراردادهای مالی اعضای تیم، مجموع پرداختی‌ها به ۳۵ درصد رسید تا شرایط برای همگان یکسان باشد.
مشکل اقامتی و تغذیه پاسی‌ها که حواشی متعدد را برای این تیم در هفته‌های اخیر ایجاد کرده بود نیز این بار با اقدام مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و در اختیار گذاشتن یک طبقه از هتل وندیک به آن‌ها، حل شد.
مشکل اقامتی و تغذیه پاسی‌ها که حواشی متعدد را برای این تیم در هفته‌های اخیر ایجاد کرده بود نیز این بار با اقدام حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان و در اختیار گذاشتن یک طبقه از هتل وندیک به آن‌ها، حل شد.
این محل اقامتی پاسی‌ها به خوبی تجهیز شده و حالا دغدغه‌ای برای تمرین و مسابقه وجود ندارد.
سرمربی پاس نیز با اشاره دیدار برابر میلادمهر اظهار داشت: سه امتیاز این بازی پاس را از منطقه سقوط جدا می‌کند و زمینه ساز صعود به رده‌های بالاتر جدول خواهد بود.
«علی قربانی»، بازی با تیم‌های انتهای جدول را دشوار دانست و گفت: حریفان انتهای جدول برای کسب نتیجه تلاش فراوانی می‌کنند چرا که دنبال بقا در لیگ ۲ هستند.
وی خاطرنشان کرد: به طور قطع برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و می‌خواهیم روند روبه رشد تیم در لیگ ۲ را ادامه دهیم.
قربانی از مسوولان بابت حل مشکلات تیم پاس نیز قدردانی کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن