خیز بلند پاس با قربانی

b_150_100_16777215_00_images_ghorbani.jpegلیگ دسته دوم به روزهای حساس خود رسیده ولی نتایج پاس همدان موجب شده تا امید به صعود در این تیم زنده شود.
پاس همدان که فصل را با معرفی مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی و فراهم کردن امکانات لازم و جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی برای صعود آغاز کرده بود، برخلاف برنامه ریزی ابتدای لیگ با از دست دادن امتیازات بی شمار از هدف خود دور شد.
به همین دلیل پس از کنار رفتن پاشازاده، احمد جمشیدیان برای ادامه لیگ به عنوان مدیر فنی معرفی شد ولی این مربی هم نتوانست اوضاع آشفته همدانی ها را سروسامان ببخشد تا جایی که پاس به جمع تیم های قعر جدولی پیوست.
مدیران پاس برای بهبود اوضاع تیم تحت مدیریت خود در عین ناامیدی، علی قربانی را به عنوان سومین سرمربی برگزیدند که همین تغییر در کادرفنی موجب شد تا همدانی ها تنها طی پنج مسابقه با کسب یازده امتیاز (سه برد و دو تساوی) از رتبه نهم تا رده چهارم جدول رده بندی بالا بیایند و در هفته های باقیمانده مانده یکی از مدعیان صعود به لیگ آزادگان معرفی شوند.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا پاس با هدایت علی قربانی، سرمربی جوانش می تواند به روند مثبت خود ادامه داده و در نهایت یکی از تیم های صعود کننده به لیگ آزادگان معرفی شود یا خیر؟

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن