تداوم ناکامی نمایندگان فوتبال همدان با طعم قعرنشینی در لیگ سه

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_000.jpgهفته دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور در حالی برگزار شد که نمایندگان فوتبال همدان برای دومین هفته متوالی برابر حریفان خود ناکام ماندند.

به گزارش همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، مرحله اول لیگ دسته سه به روال فصول گذشته در ۵ گروه ۱۳ تیمی برگزار می شود و تیم های «اکسیر همدان و گرین کشاورز نهاوند» نماینده استان همدان در مسابقات فصل جاری این رقابت ها هستند.

تیم گرین کشاورز نهاوند در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های داماش گیلان، پاس گیلان، ستارگان سرخ تهران، سوهان محمد قم (آریو بام اسلامشهر) ، پاراگ تهران، وحدت آغشت البرز، ستارگان سیمرغ البرز، اتحاد قزوین، سرخپوشان قم و آلومینیوم پارس ساوه هم گروه است.

همچنین اکسیرالوند همدان در گروه چهارم مسابقات با تیم‌های خرم کشت افلاک، پردیس خرم آباد، نوید دانه رامهرمز، استقلال شوش، صفاجوان گستر دیر، پرسپولیس برازجان، شهرانی دهلران، شهدای ابوذر فارسان، زاگرس جوانرود کرمانشاه و ابوذر باشت رقابت می‌کند.

در هفته دوم این مسابقات گرین نهاوند در حالی میزبان سرخپوشان قم بود که با ۲ گل مغلوب این تیم شد و اکسیر همدان نیز برابر شهرانی دهلران به نخستین شکست خود رسید.

هر ۲ تیم در هفته نخست این رقابت‌ها هم مقابل حریفان خود ناکام بودند تا در نهایت گرین بدون امتیاز در قعر گروه دوم قرار بگیرد و اکسیر همدان نیز با یک امتیاز در رتبه دهم جدول ۱۳ تیمی گروه ۴ باقی بماند.

در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی صعود کرده و تیم‌های سوم، چهارم و پنجم نیز می توانند در مرحله اول رقابت های فصل آینده شرکت کنند و البته تیم‌های ششم به بعد هر گروه نیز به لیگ‌های استانی سقوط خواهند کرد.

مرحله دوم این مسابقات با حضور ۳۰ تیم که تلفیقی از ۱۰ تیم صعود کننده از مرحله اول، تیم‌های باقیمانده در مرحله دوم از فصل گذشته و همچنین تیم‌های سقوط کننده از لیگ دسته دوم فصل قبل هستند در ۳ گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان ۴ تیم به لیگ دسته دوم صعود ۱۶ تیم در مسابقات مرحله دوم فصل آتی ابقا و ۱۰ تیم نیز به مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم در فصل آینده سقوط خواهند کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن