شهرداری همدان رکوردار تساوی در لیگ دسته یک فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahrdari_shahrdari-hm.jpgتیم شهرداری همدان با تساوی در بازی امروز(جمعه) مقابل مس شهربابک علاوه بر ثبت بیشترین مساوی در فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک کشور، یک پله در جدول رده‌بندی نیز سقوط کرد.
به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، ۲ تیم در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند.
نیمه نخست این بازی با وجود تلاش ۲ تیم گلی در پی نداشت و بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
شهرداری همدان با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ روی پاس عمقی محمدمهدی عسگری و حضور به موقع مهدی خلج مهاجم این تیم، صاحب گل و برتری یک بر صفر شد، اما طولی نکشید که مسی‌ها روی ضربه کرنر با ضربه سر زیبای مهدی ایزدی در دقیقه ۵۲ به گل تساوی دست یافتند.
برای تیم مس شهربابک در بازی امروز، محمدامین رضایی، سیدکاظم رحمانی، سیروس صادقیان، علیرضا محمودی، حمید ملکی، جواد پورعوض، میلاد شعبانلو، علی آزادمنش، رسول رضایی (محمدحسین علیپور) ، مهدی ایزدی، علیرضا قاسمی (رسول بهاروندی) وارد زمین شدند.
محمدرضا صابری، حسین کاظمی، میلاد داودی (پیمان حشمتی) ، مهدی خلج، آرمین طلایی منش، امیرحسین پورقاسمی، امیرمحمد نسایی، محمدمهدی عسگری (امیرحسین سوری)، میثم زمانی (مرتضی کرمی) ، محمد عباس تبار و علی فراهانی هم برای تیم شهرداری در این بازی به میدان رفتند.
شهرداری همدان رکوردار تساوی در لیگ دسته یک فوتبال
رضا طلایی منش سرمربی شهرداری همدان و وحید رضایی سرمربی مس شهربابک به دلیل محرومیت از روی سکوی تماشاگران به هدایت تیم خود پرداختند.
 مهرداد خسروی به همراه اسماعیل احمدی و امین اسکندری قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
شهرداری همدان با این تساوی به رتبه دهم جدول سقوط کرد و با هفت تساوی رکوردار شد ضمن اینکه مس شهربابک در همان جایگاه هشتم جدول باقی ماند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن