فرار نمایندگان فوتبال همدان از منطقه سقوط لیگ ۲ کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_169953802.jpgنمایندگان فوتبال همدان در پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با عبور از حریفان خود توانستند از منطقه سقوط خارج شوند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا پاس و آریان ۲ نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با برتری مقابل شهدای بابلسر و شهیدقندی یزد از قعرجدول خارج شدند.
پاس در بازی خانگی این هفته مقابل شهدای بابلسر به برتری یک بر صفر دست یافت تا ضمن کسب نخستین برد این فصل خود، به رتبه یازدهم جدول گروه یک لیگ دسته ۲ فوتبال کشور صعود کند.
این برد نه تنها پاس را از شرایط بحرانی خارج کرد بلکه انگیزه آن‌ها را برای تداوم موفقیت در ادامه مسابقات لیگ ۲ دوچندان کرده و اکنون شاگردان صمدیان به دنبال صعود به رتبه‌های بالاتر هستند.
تیمی که از ۶ بازی انجام داده، صاحب یک برد، ۲ تساوی و سه شکست شده و با پنج امتیاز بالاتر از شهرداری بم، شهدای رزکان و تهران یاسا قرار گرفته است.
آریان همدان نیز در گروه دوم پیکارهای لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با عبور از سد تیم شهیدقندی یزد به نخستین برد این فصل خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دست یافت.
شاگردان رضا طلایی منش این هفته میهمان شهیدقندی یزد بودند که در نهایت با برتری یک بر صفر توانستند برد ارزشمند را کسب کنند.
آریان با این پیروزی پنج امتیازی شد و بالاتر از شهید قندی یزد، اترک بجنورد و شاهین تابان بوشهر در رتبه یازدهم جدول گروه دوم قرار گرفت.
لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود و سه تیم انتهای هر گروه به لیگ دسته سه سقوط می‌کنند و سه تیم برتر نیز راهی لیگ یک می‌شوند.
اما در رقابت‌های دور مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال کشور نیز سردار زند ملایر به نخستین برد این فصل خود دست یافت تا با امیدواری بیشتری دیدارهای آینده را ادامه بدهد.
نماینده فوتبال ملایر در گروه چهارم لیگ دسته سه فوتبال کشور مقابل ستارگان آباده به برتری یک بر صفر رسید تا به رتبه ششم جدول صعود کند.
الوندنوین دیگر نماینده فوتبال همدان در رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور است که با ۲ بازی در رتبه نهم جدول گروه چهارم قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن