نبرد نمایندگان فوتبال همدان برای صعود به نیمه اول جدول لیگ ۲

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgهفته نهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در شرایطی امروز /چهارشنبه/ در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که نمایندگان همدان برای صعود به نیمه اول جدول تلاش می‌کنند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا در هفته نهم این مسابقات آریان همدان در دیداری حساس میزبان نود ارومیه است و پاسی‌ها در تهران به مصاف تهران یاسا می‌روند.
هم اکنون تیم پاس در جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور رتبه نهم را در اختیار دارد و در گروه ب نیز تیم آریان در رتبه یازدهم قرار گرفته است.
تلاش هر ۲ تیم همدانی صعود به نیمه نخست جدول لیگ ۲ است هر چند نتایج بازی‌های امروز جدول رده‌بندی را دستخوش تغییرات گسترده می‌کند.
پاس بی‌پول‌ترین تیم لیگ ۲
اوضاع مالی پاس در فصل جاری لیگ ۲ مطلوب نیست و شاگردان بابک صمدیان با گذشت هشت هفته از مسابقات ریالی دریافتی نداشته‌اند و در شرایط نامطلوب مالی بسر می‌برند.
البته هیات فوتبال استان همدان در حد توان مالی این تیم را مورد حمایت قرار داده ضمن اینکه امکانات لازم برای تمرین و مسابقات سبزپوشان را فراهم ساخته است.
پاس در شرایطی روز گذشته راهی تهران شد که زمزمه‌های عدم بازگشت برخی بازیکنان بومی این تیم پس از بازی به گوش می‌رسد؛ آن‌ها خواستار پرداخت مطالبات مالی خود هستند.
شرکت پتروشیمی هگمتانه که امسال به عنوان حامی مالی تیم پاس معرفی شده، تاکنون نسبت به پرداخت مطالبات مالی اعضای این تیم اقدام نکرده و حسن خانجانی موقر دادستان همدان نیز پیگیر مطالبات پاسی‌ها است.
نیم نگاه پاس به بالای جدول
تیم پاس در حالی امروز میهمان تهران یاسا است که در صورت برتری مقابل این تیم می‌تواند شرایط خود را در جدول رده‌بندی مسابقات بهبود ببخشد.
پیروزی در این دیدار امکان حضور پاس در جمع مدعیان گروه الف لیگ دسته ۲ فوتبال کشور را مهیا می‌سازد و این امید را می‌دهد تا قبل از پایان نیم فصل اول به صدرجدول نزدیک شود.
پاسی‌ها در صورت برتری در این مسابقه ۱۲ امتیازی می‌شوند و ضمن بالا رفتن انگیزه در بین بازیکنان، قهر هواداران را نیز به آشتی تبدیل خواهد کرد.
اما تساوی یا شکست در این مسابقه نیز شوک بزرگی برای پاس خواهد بود چرا که فاصله امتیازی تیم‌ها بسیار کم است و این امکان وجود دارد که به انتهای جدول سقوط کنند.
دیدار تیم‌های پاس همدان و تهران یاسا از ساعت ۱۴ در شهریار برگزار می‌شود.
اوضاع نامطلوب آریان همدان
تیم آریان با وجود حمایت‌های خوب بخش خصوصی، به لحاظ نتیجه گیری در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و امروز محکوم به برد است.
نماینده همدان امروز در شرایطی به مصاف نود ارومیه می‌رود که پیروزی در این مسابقه می‌تواند آن‌ها را از خطر سقوط به انتهای جدول نجات دهد.
آریان همدان هم اکنون با هشت امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و عبور از نود ارومیه می‌تواند آن‌ها را در بهترین حالت به رتبه نهم ارتقا دهد.
شکست در برابر نود ارومیه تیم هفتم جدول نیز نه تنها اوضاع نودی‌ها را در جدول گروه ب بهبود می‌بخشد، آریان همدان را یک گام دیگر به قعرجدول نزدیک می‌کند.
تساوی در این دیدار نیز بیشتر به سود نود ارومیه است چرا که باید در همدان بازی کند و به خوبی از شرایط خوب میزبان بازی مطلع است.
این بازی نیز از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن