پاس برد تا افسوس هواداران دوچندان شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpgهفته پاياني رقابت‌هاي ليگ دسته اول كشور در گروه دوم روز گذشته با انجام 6 بازي در شهرهاي مختلف دنبال شد و با شناخت تيم‌هاي صعود و سقوط‌كننده پرونده اين رقابت‌ها بسته شد.

تيم فوتبال پاس و شهرداري ياسوج كه اميدي براي صعود نداشتند در يك بازي تشريفاتي مقابل هم به ميدان رفتند. پاس در اين ديدار مثل ديدار گذشته بازي را خوب شروع كرد و از همان دقايق اوليه برتري محسوسي نسبت به حريف داشت.

پاس در نيمه اول اين ديدار چند فرصت گلزني به دست آورد كه در يكي از اين فرصت‌ها به گل برتري دست يافت. در دقيقه 30 بازي مرتضي تبريزي به تنهايي آهنگ دروازه را كرد و پس از عبور از چند مدافع حريف درون محوطه جريمه سرنگون شد كه داور نقطه پنالتي را نشان داد و وحيد علي‌آبادي با يك ضربه دقيق گل برتري را درون دروازه شهرداري ياسوج جاي داد.

در اين ديدار قباخلو كه سابقه بازي با شهرداري را در كارنامه خود دارد مقابل تيم فصل گذشته خود چند فرصت گلزني به دست آورد.

نيمه دوم نيز با برتري نسبي پاس دنبال شد و سرانجام در اين ديدار پاس با تك‌گل علي‌آبادي به پيروزي رسيد تا با 45 امتياز مكان سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

در ساير ديدارها شهرداري تبريز در كرمانشاه مقابل راهيان بدون گل متوقف شد و در اهواز فولاد يزد دست به كار بزرگي زد و استقلال صنعتي را 2 بر يك مغلوب كرد. فولاد با اين پيروزي در ليگ ماندني شد و استقلال صعود مستقيم را از دست داد.

شهرداري بندرعباس نيز 1-3 مس رفنجان را در هم كوبيد تا مس نيز به ليگ دسته دوم سقوط كند. ديدار تيم‌هاي ايران‌جوان و نيروي زميني نيز بدون گل مساوي به پايان رسيد و بازي دو تيم يادآوران شلمچه و سايپا شمال نيز لغو شد. با توجه به نتايج به دست آمده شهرداري تبريز با 47 امتياز قهرمان شد، استقلال با 46 امتياز دوم شد، پاس با 45 امتياز در جاي سوم ايستاد تا آه و حسرت هواداران فوتبال همداني دوچندان شود.

در انتهاي جدول نيز تيم‌هاي مس رفسنجان، ملي حفاري اهواز، برق شيراز و يادآوران شملچه نيز به ليگ دسته دوم سقوط كردند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن