برتری پرگل پاسی ها مقابل نماینده فوتبال کیش

b_150_100_16777215_00_images_stories_shoot.jpgتیم فوتبال پاس همدان که در اردوی آماده سازی کیش بسر می برد، مقابل تیم بانک تجارت کیش به برتری پرگل دست یافت.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در این دیدار که در حضور دیدگان 300 تماشاگر حاضر در کمپ شماره دو مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد، تیم پاس همدان با نتیجه پنج بر دو به برتری دست یافت.

 

 

* نمای کلی:

بانک تجارت کیش: دو

پاس همدان: پنج

 

 

گل ها: نادر هوشیار دقیقه 18، محسن آذرپاد دقیقه 40، علی یونسی دقایق 46 و 57، ایمان نعمت پور دقیقه 48 برای پاس همدان و آرش عبدلی در دقایق 41 و 71 برای بانک تجارت کیش.

 

 

داوران: حسن یوسفی، محمد محمودیان، یدالله کلوندی

 

 

اخطار: علی رحمتی از بانک تجارت

 

 

ترکیب تیم بانک تجارت کیش: علی صحراگرد، امیرحسین حق نگهدار، سیدمهدی لنگرانی، میثم برادران، میثم سلطانی، علی اسدی، سجاد کشاورز، ایمان غلامی، مهدی علی پناهی، هادی راه نشین، محمد نوری.

 

 

ترکیب نیمه اول پاس: جلیل احمدی، محسن حمیدی، صادق کرمی، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، پیمان نامور، سیدجمال معصومی، روح الله عبدالهی، هادی خیری، محسن آذرپاد، وحید محمدی.

 

 

ترکیب نیمه دوم پاس: ملکی (بشاگردی)، آذرپاد (شریف زاده - خیشوند)، جلالی نیا، بختیاری (صبوری)، هوشیار، کاظمی، سبحانی، محبوب مجاز، محمدی (طلایی منش – خردمند)، نعمت پور (ناصری)، یونسی (سلگی – عظیمی)

 

 

شرح بازی:

 

 

- نیمه اول: در نیمه اول پاسی ها با سیستم 3-3-4 گام به میدان گذاشتند و توانستن بازی قابل قبولی را ارایه کنند. در این نیمه زوج روح الله عبدالهی و سیدجمال معصومی در میانه میدان موفق بود هر چند پاسی ها این نیمه را دو بر یک به سود خود پایان بردند اما این دو بازیکن در میانه میدان نقش فراوانی در پیروزی و گلزنی نیمه نخست داشتند.

 

 

نفوذهای خیری و آذرپاد از جناحین هم بارها خط دفاعی تیم میزبان را دچار مشکل کرد. در خط دفاعی هم صادق کرمی و اکبر بختیاری زوج خوبی در قلب دفاع نشان دادند.

 

 

- نیمه دوم: در نیمه دوم مهابادی تصمیم به تغییر در ترکیب تیم و سیستم بازی کرد. سیستم نیمه دومی وی 1-3-2-4 بود و فقط چهار بازیکن از نیمه اول فرصت حضور در نیمه دوم را پیدا کردند. در این نیمه میل هجومی پاسی ها با اضافه شدن یونسی دوچندان شد. یونسی در این بازی عملکرد خوبی داشت و ایمان نعمت پور هم که پس از سپری کردن دوره درمانی خود به ترکیب تیم بازگشته بود، با گلزنی نشان داد که در شرایط خوبی بسر می برد. او حتی یک گل دیگر هم وارد دروازه حریف کرد که داور به اعتقاد  آفساید مردود اعلام کرد.

 

 

در این نیمه مجتبی محبوب مجاز در دقیقه 82 یک پنالتی را از دست داد. در تیم مقابل هم آرش عبدلی ستاره تیمش در بازی بود و به تنهایی دو گل وارد دروازه پاس کرد که یکی از گل ها با بهره مندی از ضربه ایستگاهی به ثمر رسید.

 

 

به این ترتیب پاسی ها با پیروزی در چهارمین بازی تدارکاتی خود به رکورد جالبی دست یافتند و همچنان شکست ناپذیر باقی ماندند.تیم پاس پیش از این مقابل تیم های دسته اولی نیروی زمینی و راهیان کرمانشاه به برتری رسیده بود و یک برد پرگل هم برابر امیدهای پاس کسب کرد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن