کمپ ناصرحجازی در همدان ساخته می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_NASER_HEJAZI.jpgمدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر اینکه از هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش استقبال می‌کنیم گفت: باشگاه استقلال تهران برای ایجاد کمپ فوتبال مرحوم ناصرحجازی در این استان تمایل دارد و ما نیز موافق این تصمیم هستیم.
به گزارش همدان فوتبال و به نقل از ایرنا؛ محسن جهانشیر روز چهارشنبه اظهار داشت: ۲ استان همدان و مازندران برای ایجاد این کمپ فوتبال مدنظر باشگاه استقلال تهران هستند و ما نیز آماده همکاری هستیم.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز یکی از سرمایه‌گذاران تمایل به ایجاد کمپ تمرینی و مسابقه‌ای فوتبال ساحلی در این استان دارد و رایزنی در این زمنیه در حال انجام است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال سالها قبل در دستگاه ورزش شهرستان نهاوند فعالیت داشته است و به خوبی این استان را می شناسد.
جهانشیر خاطرنشان کرد: تماس هایی از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پیرامون تشکیل این کمپ داشته ایم و منتظر اقدام بعدی این باشگاه هستیم.
وی تاسیس کمپ مرحوم حجازی در همدان را موثر دانست و گفت: این کمپ می تواند در استعدادیابی فوتبال سکوی پرتاب نخبه های استان همدان باشد ضمن اینکه از امکانات آن نیز می شود استفاده کرد.
استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ هیات ورزشی است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن