قاتل بخصوص پرسپولیس در فینال آسیا!

b_150_100_16777215_00_images_seong.jpgمدافع میانی تیم اولسان هیوندای، برای دومین بار با شکست پرسپولیس به قهرمانی آسیا رسید.
 جونگ سئونگ هیونگ احتمالا خاص‌ترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان آسیاست؛ بازیکنی که دو سال پیش در بازی نهایی فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان با پیراهن کاشیما انتلرز مقابل پرسپولیس بازی کرد و عنوان قهرمانی را نیز به دست آورد.
جونگ در بازی رفت و برگشت فینال ۲۰۱۸ آسیا فیکس بود و ۱۸۰ دقیقه برای کاشیما انتلرز بازی کرد و از عوامل دو کلین شیت تیم ژاپنی برابر پرسپولیس تهران بود اما این بار که برای تیم کشورش بازی می‌کرد، فرصت بسیار کمتری نصیبش شد.
او در دقیقه ۸۳ وارد زمین شد و در مجموع ۱۲ دقیقه در خط دفاعی شاگردانش کیم دو هون نقش آفرینی کرد و البته کار خاصی هم به جز یک خطا و چند دفع توپ انجام داد اما به هر حال مدال طلا را بر گردن آویخت تا با شکست دوباره پرسپولیس، جام نقره ای رنگ آسیا را بالای سر ببرد.
در دقایق پایانی که پرسپولیسی ها سرا پا حمله شده بودند، وی وارد زمین شد و در قلب دفاعی اولسان هیوندای جای گرفت و توانست به مقاومت کره ای ها برای حفظ پیروزی کمک کند.
در فینال قبلی، سئونگ یونگ یک مقاومت استثنایی را در بازی رفت رقم زد. در نخستین دقایق آن مسابقه مدافع کاشیما خود را در مسیر شوت علی علیپور قرار داد تا دروازه تیمش را نجات دهد و از گلزنی مهاجم سرخ ها جلوگیری کند.
وی با دو جام قهرمانی ACL یکی از پرافتخارترین بازیکنان کره ای است و نکته جالب این که چنین اتفاقی برایش در ۲۶ سالگی رخ می‌دهد. پرسپولیسی ها امیدوار بودند که انتقام بیت گارام که در سال ۲۰۱۱ به ایران گل زده بود را همزمان با سئونگ یونگ بگیرند اما این اتفاق رخ نداد و دو ستاره تیم اولسان با جام عکس یادگاری گرفتند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن