دروازه بان الهلال، شریک جدید رحمتی شد

b_150_100_16777215_00_images_mayouf.jpgعبدالله المعیوف سنگربان الهلال با بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار برابر استقلال، به رکورد 24 کلین شیت آسیایی مهدی رحمتی رسید.
عبدالله المعیوف سنگربان الهلال در دیدار برابر استقلال شب بسیار خوبی را سپری کرد. سنگربان باتجربه عربستانی ها در چندین موقعیت توپ های بازیکنان استقلال را برگشت داد و مانع از گلزنی آنها شد. اوج درخشش این بازیکن، روی توپ های مطهری، رمضانی و حسین زاده بود که این دروازه بان با سیوهای دیدنی خود، مانع از باز شدن دروازه الهلال شد.
المعیوف در پایان بازی نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و مزد درخشش مقابل مهاجمین استقلال را کسب کرد. اما نکته جالب درخصوص این دروازه بان، رسیدن او به رکورد کلین شیت سیدمهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا بود. رحمتی که با لباس استقلال، سپاهان و پدیده موفق به ثبت 24 کلین شیت شده بود، حالا المعیوف را در کنار خود می بیند.
 
پیش از این هوا یانگ شین گلر تیم های پوهانگ استیلرز و سوون سامسونگ و همچنین چنگ ژنگ سنگربان گوانگژو چین با ثبت 24 کلین شیت در کنار رحمتی برترین گلرهای لیگ قهرمانان آسیا بودند و حالا المعیوف نیز با رسیدن به کلین شیت شماره 24 خود، به جمع این نفرات اضافه می شود.
البته 4 مورد از کلین شیت های رحمتی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بوده است و وب سایت هایی نظیر ترانسفر مارکت آن را محسوب نکرده اند اما به طور کلی سرمربی پدیده در طی دوران حضورش در لیگ قهرمانان آسیا، 24 کلین شیت از خودش به ثبت رسانده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن