پیشنهاد سوم منچستریونایتد برای فابرگاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_fabregas.jpgآبی و اناری ها پیشنهاد دوم شیاطین سرخ برای فابرگاس که 35 میلیون یورو به همراه پاداش به دلیل عملکرد بود را رد کردند و به این باشگاه اعلام کرد که این بازیکن فروشی نیست.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، بعد از رد شدن دو پیشنهاد ابتدایی منچستریونایتد برای خرید سسک فابرگاس، این باشگاه پیشنهاد 41 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن این ملی پوش اسپانیایی به باشگاه بارسلونا ارائه خواهد داد.

 

آبی و اناری ها پیشنهاد دوم شیاطین سرخ برای فابرگاس که 35 میلیون یورو به همراه پاداش به دلیل عملکرد بود را رد کردند و به این باشگاه اعلام کرد که این بازیکن فروشی نیست.

با این وجود، منچستریونایتد آماده است تا پیشنهاد جدیدی برای فابرگاس ارائه بدهد و امیدوارند تا بتوانند هرچه زودتر بازیکن مورد نظرشان برای تقویت خط میانی را به خدمت بگیرند.

منچستریونایتد دستمزد هفتگی 233 هزار یورویی به فابرگاس ارائه داده اند که به نظر می رسد برای متقاعد کردن این بازیکن کافی باشد اما نگرانی آنها از نرسیدن توافق با باشگاه منچستریونایتد است.

مویس روز دوشنبه تایید کرد که این باشگاه قصد دارد پیشنهاد بهتری برای فابرگاس ارائه بدهد. براساس گزارش ها، این بازیکن هم علی رغم علاقه به بارسا، ممکن است در مورد ادامه حضور در نوکمپ تجدید نظر کند. در این بین باشگاه آرسنال که حق خرید مجدد فابرگاس به مبلغ 29 میلیون یورو را در اختیار دارد، شرایط را به دقت زیر نظر دارد.

بعد از جدایی تیاگو آلکانتارا، بارسا علاقه ای به از دست دادن فابرگاس ندارد و به همین خاطر، مدیران باشگاه منچستریونایتد هم خیلی به این انتقال خوش بین نیستند.

یک منبع آگاه گفت:" این پیشنهاد نهایی است. آنها تنها می خواهند یک پیشنهاد دیگر بدهند و اگر این هم رد بشود، باشگاه به سراغ گزینه های دیگر خواهد رفت."

از لوکا مودریچ، یوان کابای و مارونه فلینی به عنوان گزینه های بعدی دیوید مویس یاد می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن