احتمال کوچ بارسلونا به یک ورزشگاه جدید

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_camp_nou.jpgخاویر فائوس، مدیر مالی باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که این باشگاه در پایان سال 2013 در مورد اینکه در نوکمپ بمانند یا به ورزشگاه جدیدی بروند، تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، بارسا در حدود 56 سال است که در نوکمپ بازی می کند اما مدیر مالی باشگاه از سه گزینه پیش رو که در پایان سال جاری بررسی خواهد شد، پرده برداشت. یکی از این گزینه ها ساختن یک ورزشگاه جدید است و البته از هواداران باشگاه هم با رای گیری، نظرخواهی خواهد شد.

فائوس به خبرنگاران گفت:" ما نمی دانیم از نظر مالی چه چیزی بهتر خواهد بود. ما سه پروژه روی میز داریم. ساختن یک ورزشگاه جدید در محل فعلی ورزشگاه، در کنار آن یا در محلی دیگر است.

ما نمی خواهیم شتابزده عمل کنیم. قبل از پایان سال، ما همه چیز را برای برگزاری یک همه پرسی فراهم خواهیم کرد."

او همچنین فروش تیاگو آلکانتارا به بایرن مونیخ را از نظر مالی برای باشگاه بارسلونا بسیار سودمند دانست و اما تایید کرد که جدایی این ملی پوش اسپانیایی از نظر ورزشی به سود آبی و اناری ها خواهد بود.

" از نظر ورزشی، جدایی تیاگو اصلا خوب نبود زیرا او آینده فوق العاده ای در پیش دارد اما از نظر مالی، بد نبود.

ما برای فروش او 25 میلیون یورو دریافت کردیم که بیش از میزان نرمال است. این بد نبود؛ به ویژه اینکه مبلغی که در قرارداد او برای جدایی در نظر گرفته شده بود، 18 میلیون یورو بود.

 

ما می توانیم با فروش بازیکنان مان پول زیادی دریافت کنیم اما بازیکنان ما غیرقابل جانشین هستند."

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن