مارتینو :

روسل برای پیدا کردن من به رئیس جمهور پاراگوئه زنگ زد

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_martino.jpgاین روزها صحبت های زیادی در مورد حضور تاتا مارتینو روی نیمکت مربیگری بارسلونا به گوش می رسد. از شروع به کار او گرفته تا سبک کاری او و سیستم مورد استفاده او در باشگاه نیولز اولدبویز. در ساعات ابتدایی حضور او در جمع آبی اناری ها تمام این سوالات مطرح شده است. تاتا حالا در نروژ و دراردوی بارسایی هاست.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از گل، حالا او در صحبت هایی نکته جالبی را مطرح کرده.

جالب اینجاست که روزی تاتا مارتینو یک وعده شام را درکنار ساندرو روسل و اوراسیو کارتس صرف کرده بود. درکنار رئیس باشگاه بارسلونا و رئیس جمهور پاراگوئه که در حال حاضر ریاست باشگاه لیبرتاد این کشور را نیز دراختیار دارد.

درآن وعده شام علاوه بر صرف غذا صحبت های هیجان انگیزی نیز میان آنها رد و بدل شد و درهمان مراسم بود که روسل به شدت شیفته سرمربی آرژآنتینی شده بود و حالا بعد از کنار رفتن تیتو ازنیمکت مربیگری بارسا، روسل سریعا به فکر جذب او افتاد. مارتینو دراین باره گفته:« روسل نتوانست مرا پیدا کند. به همین خاطر به رئیس جمهور پاراگوئه زنگ زد تا مرا بیابد. ولی به هر ترتیب، وقتی که فهمیدم که روسل به دنبال من است، اصلا فکرش را هم نمی کردم که اوضاع اینگونه باشد ؛ تا اینکه با او به صحبت پرداختم.»

مارتینو این صحبت ها در گفتگو با تی.ان مطرح کرد و ادامه داد:« اواز من خواست که با آندونی سوبی سارتا صحبت کنم و دو یا سه روز بعد مذاکرات ما شروع شد و درنهایت آنها تصمیم نهایی را گرفتند.»

او ادامه داد:« من از بارسلونا خیلی خوشم می آید. حس نمی کنم که نیازی برای تغییر دادن چیزی باشد. من از هدایت نیولز اولدبویز لذت می بردم و سعی می کردم که از بارسلونا تقلید کنم. می خواهم در تاریخ باشگاه بارسلونا بمانم. نمی خواهم فقط یکی از نامهای معمولی درتاریخ بارسا باشم.»

 

او در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« همان طور که لئو دوست دارد تا روزی برای تیم شهر روساریو بازی کند ، من هم دوست داشتم که وقتی مسی به روساریو بازمی گردد، سرمربی این تیم باشم. هیچ وقت فکرش را نمی کردم که حالا در بارسلونا او را هدایت بکنم.»

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن