هفته دهم ليگا اسپانيا؛

پيروزي بارسلونا مقابل رئال با درخشش نيمار

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_barcelona.jpgبارسلونا در نوکمپ ميزبان رئال‌مادريد بود و در پايان موفق شد با نتيجه دو بر يک به پيروزي برسد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، پيش از آغاز بازي هواداران بارسلونا با پرچم هاي خود از تيتو ويلانووا حمايت کردند. دو تيم بازي را محتاطانه شروع کردند اما بارسلونا موفق شد در دقيقه 19 در اولين موقعيت جدي خود به گل برسد. در اين صحنه آندرس اينيستا پاس بسيار زيبايي براي نيمار فراهم کرد. ضربه اين مهاجم برزيلي نيز پس از برخورد با آنتونيو کارواخال وارد دروازه رئال‌مادريد شد تا بارسلونا از حريف خود جلو بيفتد.

 

دو دقيقه بعد ليونل مسي مي‌توانست گل دوم بارسا را به ثمر برساند که ضربه اين بازيکن با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت. در ادامه رئالي‌ها توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و مي توانستند بازي را به تساوي بکشانند اما ضربه گرت بيل با اختلاف به بيرون رفت.


در دقايق پاياني نيمه نخست ضربه رونالدو را ويکتور والدس دفع کرد. رئالي‌ها در اين صحنه معتقد بودند توپ به دستان آدريانو مدافع بارسلونا برخورد کرده است اما داور مسابقه اين صحنه را پنالتي تشخيص نداد تا نيمه نخست اين ديدار با برتري يک بر صفر بارسلونا بر رئال‌مادريد به پايان برسد.


مادريدي‌ها نيمه دوم را کمي بهتر شروع کردند. کريستيانو رونالدو مي‌توانست رئال‌مادريد را در دقيقه 57 پيش بيندازد که شوت سنگين اين بازيکن را والدس به کرنر فرستاد. شوت دي‌ماريا از روي توپ بازگشتي ضربه کرنر را نيز دروازه‌بان بارسلونا به خوبي مهار کرد.


در ادامه کارلو آنچلوتي گرت بيل را از زمين بيرون کشيد و کريم بنزما را به زمين مسابقه فرستاد تا قدرت هجومي رئال‌مادريد بيشتر شود. رئالي‌ها مي توانستند با ضربه کريم بنزما در دقيقه 68 به گل برسند که ضربه اين بازيکن به بالاي دروازه رفت.


کريستيانو رونالدو در دقيقه 71 در محوطه جريمه بارسلونا سرنگون شد اما داور اعتقادي به خطاي پنالتي نداشت. اين تصميم داور با واکنش شديد رونالدو و نيمکت‌نشينان رئال همراه بود. اما بعد از آن جدي‌ترين خطر را کريم بنزما به وجود آورد که ضربه محکم او به ديرک دروازه اصابت کرد تا رئال در حسرت گل بماند.


بازيکنان بارسلونا پس از حملات شديد رئال مادريد توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و موفق شدند دقيقه 78 به گل دوم برسند. ضربه هنرمندانه آلکسيس سانچس گل زيبايي را براي بارسلونا رقم زد. گلي که روي اشتباه محض ديگو لوپس بدست آمد. در ادامه رئالي‌ها يکي از گل‌ها را جبران کردند. خسه روي پاس خوب کريستيانو رونالدو موفق شد اولين گلش را در ال‌کلاسيکو به ثمر برساند تا اين ديدار در نهايت با برتري 2 بر يک بارسلونا به پايان برسد.


در ديگر ديدار اين هفته سلتاويگو موفق شد با 5 گل مالاگا را شکست دهد.


بارسلونا با اين پيروزي 28 امتيازي شد و اختلافش با رئال‌مادريد را به 6 امتياز رساند.

 

 


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن