انتظار فان‌خال از رونی: کاپيتان باش

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_manchester_united_0.jpgلوئيز فان خال سرمربي هلندي منچستريونايتد که وين روني را به عنوان کاپيتان تيمش در فصل تازه برگزيده است مي‌‌گويد: وين روني بايد براي رهبري منچستريونايتد خونسرد و آرام باشد .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، این تذکری است که فان خال با همان جدیت همیشگی اش در اولین تجربه کاپیتانی رونی در بازی مقابل والنسیا به او داد. در حالی که به نظر می‌‌رسید بازوبند روی دست رونی سنگینی می‌ کند فان خان او را به کنار کشید و گفت راحت باش.

 

فان خال سپس در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که کنار نیامدن با فشار کاپیتانی ممکن است او را به این نتیجه برساند که بازوبند برای رونی سنگین است. او در ادامه می‌ گوید: من به او گفتم راحت باش راحت باش، چرا که مهمترین موضوع این است که او نمایش عادی خودش را نشان بدهد. در تور ما در آمریکا رونی گل های زیادی زد و پاس های گل زیادی داد و من دوست دارم همان رونی را ببینم.


فان خال در آخرین جملاتش می‌گوید: من به او توضیح داده ام که رفتار کاپیتان در زمین برای من اهمیت زیادی دارد و باید مسئولیت پذیر باشد. او هم در پاسخ به من گفت که قبلا هم بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته. اما من دوباره به وی تذکر دادم کاپیتانی رسمی تیم موضوع دیگری است.


رقابت های امشب لیگ‌برتر انگلیس با بازی منچستریونایتد مقابل سوآنسی آغاز می‌ شود.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن